Keresés ebben a blogban

2018. november 7., szerda

Emma Renshaw: Vow ​of Atonement (Vow 2.)

CreateSpace 2018
332 oldal
Nyelv: angol


A bossy Army vet determined to atone for his mistakes with the only girl he’s ever loved. A sassy boutique owner trying to shield her broken heart.
Roman stole every part of Harper’s heart and soul over a decade ago and left without giving her back the pieces. She’s spent the past decade trying to forget him and everything he made her feel.
When a mysterious figure shows up, changing her life with just a few sentences, she does the unthinkable—calls the man who left her shattered all those years ago.
Roman storms back into Harper’s life with a vengeance, determined to prove he is worthy of a second chance. He vows to keep her safe from the danger that has darkened her door.
But they’re both pawns in someone else’s game. And this vow might just be broken before the game is over…

This can be read as a standalone with a HEA. This is book two in the Vow Series — a series of interconnected standalones.


Első könyvem az írónőtől (igen, nem az első résszel kezdtem), de engem már meggyőzött. El is felejtettem, mi a neve a főszereplő pasinak, így amikor nem csak egy, de mindjárt két szexi példány is megjelent, egy kicsit összvezavarodtam, hogy akkor most ki is lesz a nyerő. :D
Tetszett a sztori, mert a stílusi hasonlít a KC könyvekhez. Egy lány megrázó múlttal, egy katona, aki azt hiszi, nem elég jó a szerelmének, így hülyeséget csinál és helyette dönt, ahelyett hogy a lányt is megkérdezné, baráti társaság, akikről többet is szeretnénk megtudni, mert nagyon jófejek, és persze a csavar, ami izgalmassá teszi a könyvet. 



"You didn't think I saw you. I saw you. I've always seen you.”

A karaktereket mindjárt sikerült megkedvelnem, Romannal álltam egy kicsit hadilábon a makacssága, parancsolgatása miatt, de végülis mindent Harperért tett. És olyan aranyos párost alkottak. Plusz a spanyol nekem is gyengém, szóval Roman végül csupa piros ponttal végezte nálam. :)
Tetszett, hogy a szerelmi szálon kívül van benne egy kis akció, nyomozás is. Egy két dolog eléggé előrelátható volt, de sebaj, attól még nagyon élveztem.
Ezek után tuti el kell olvasnam Savannah és Liam történetét is (1. rész), és alig várom, hogy majd utánnak James könyve is megjelenjen! *-* Remélem Kiernan is kap majd saját sztorit.


Csak azért nem lett 5 csillagos, mert nekem hiányzott belőle az a plusz, ami igazán különlegessé teszi a könyvet.

                                Every beat of my heart is for her.




Borító: figyelemkeltő ;)
Kedvenc szereplők: Harper, Kiernan, Liam, Roman, James... igazából mindenkit nagyon megszerettem
Mélypont: az ok, amiért Roman elhagyta Harpert, plusz a vége nekem egy picit túllőtt a célon :/
Fénypont: Roman és Harper találkoznak, a levelek, Roman harcol Harperért
Csillagozás: 5/4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése