Keresés ebben a blogban

2017. október 8., vasárnap

Elle Kennedy: The ​Goal (Off-Campus 4.)

Magánkiadás 2016
350 oldal

Nyelv: angol

She’s ​good at achieving her goals…

College senior Sabrina James has her whole future planned out: graduate from college, kick butt in law school, and land a high-paying job at a cutthroat firm. Her path to escaping her shameful past certainly doesn’t include a gorgeous hockey player who believes in love at first sight. One night of sizzling heat and surprising tenderness is all she’s willing to give John Tucker, but sometimes, one night is all it takes for your entire life to change.

But the game just got a whole lot more complicated

Tucker believes being a team player is as important as being the star. On the ice, he’s fine staying out of the spotlight, but when it comes to becoming a daddy at the age of twenty-two, he refuses to be a bench warmer. It doesn’t hurt that the soon-to-be mother of his child is beautiful, whip-smart, and keeps him on his toes. The problem is, Sabrina’s heart is locked up tight, and the fiery brunette is too stubborn to accept his help. If he wants a life with the woman of his dreams, he’ll have to convince her that some goals can only be made with an assist.


Öt csillagos sorozat. Ennyi.♥

Nem gondoltam volna, hogy ennyire elcsavarják a fejemet ezek az Off-Campus pasik, de így lett. Még jó, hogy most volt egy csomó időm, mert egyik könyvet faltam a másik után, alig bírtam letenni. Késő estig olvastam, aztán amikor már alig bírtam nyitva tartani a szemem, 7:30-ra beállítottam a telefonom az ébresztőt, hogy minél hamarabb tudjam folytatni, és mentem aludni pár órát. :D Komolyan, mint valami megszállott, de nem tehetek róla. Ez a sorozat egyszerűen ennyire lebilincselő.

Oh, sweet baby Jesus. Sex with Tucker is dirtier and hotter than I thought it would be. He doesn’t look like he’d be this way, but isn’t it always the quiet ones?


Tucker könyvének nagy izgalmakkal kezdtem neki. Alig vártam, hogy kiderüljön a pontosan mikor, hogyan és miért. A 4 srác közül Tucker tűnt mindig a legjófiúsabbank, amit én egyáltalán nem bának, viszont okozott pár kellemes meglepetést, az biztos. Imádtam, hogy ő is milyen heves tud lenni, és azta… csak úgy perzseltek a lapok az olvasómon. ;)

Sabrina-tól csak egy icipicit féltem, hogy milyen is les a csaj, elvégre Dean könyvében nem tűnt valami szimpatikusnak. Aggodalomra viszont nem volt okom, mert igen, bizonytalan volt a szerelmi életét illetően, ami okozott pár gondot, de engem attól még lenyűgözött. Annyira ambiciózus, a belét is kidolgozza, hogy a Harvardon legyen. Szóval, le a kalappal. Sabrina élete egyáltalán nem könnyű, de ő akkor is kihozza belőle a maximumot. Ezért nem is tudtam őt elítélni, amikor védeni próbálta magát és Tucker-t, hiába, hogy bízhatott volna jobban is a srácban.

You’re the only one for me.
My sun rises and sets on your smile.
My heart beats because yours does.

Ez a rész nem volt olyan humoros, mint az előző három, de ez érthető a körülmények miatt. Viszont attól még volt sok erotika és romantika, és olvadozás, hogy Tucker milyen egy imádnivaló pasi *-* Az is igaz, hogy engem a történet már a fő csavarral megnyert. Imádom a babákat, na :3 A borító is rohadt szexi, és még sorolhatnám.
Tucker és Sabrina szerintem szuper párost alkotnak. Alig várom, hogy magyarul is olvashassam a könyvet.

My goal, once upon a time, was to succeed. I didn't realize that success wasn't grades or scholarships or achievements, but the people I was lucky enough to have in my life.

Because love is the ultimate goal. It’s not the one I had strived for, but I was lucky enough, so damn lucky, to achieve it.




Fitzy és Summer- mi lesz még itt♥

Borító: Eddigi legjobb *-*
Kedvenc szereplők:
Tucker, Sabrina, Garrett, Fitzy
Mélypont: Sabrina határozatlansága
Fénypont: a pici Jamie ^^ , autós jelenet
Csillagozás: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése