Keresés ebben a blogban

2017. augusztus 22., kedd

Jay Crownover: A ​tetovált srác (Welcome to the Point 1.)

Harlequin Magyarország 2016
368 oldal
Fordította: Bálint Orsolya

Nagy ​különbség van egy rosszfiú és egy olyan srác között, aki a lelke mélyéig züllött – akárcsak Shane Baxter. A szexis, kiszámíthatatlan és veszélyes Bax nem csupán rossz csillagzat alatt látta meg a napvilágot, ő maga a született bűnöző. Kocsitolvaj, verőlegény, ketrecharcos, a bajba keveredés fekete öves bajnoka, mígnem az egyik rossz döntése öt évre rács mögé juttatja. Miután visszanyeri a szabadságát, válaszokat keres, és nem érdekli, mit kell megtennie, kit kell megszorongatnia azért, hogy megtudja, ki csalta csapdába. Csakhogy beszáll mellé a játszmába még valaki, aki túlságosan ártatlan, túlságosan lágy, ráadásul nem hagyja magát lerázni. Dovie Pryce ismeri az élet sötét oldalát, a nehéz körülményekkel járó súlyos döntéseket. Mindig is jó akart maradni, önzetlenül segíteni másokon, nem hagyta, hogy a sötétség lehúzza és elnyelje őt. Az utcát azonban nehéz legyőzni, a dolgok rosszról gyorsan életveszélyesre fordulnak, és az egyetlen ember, aki mellett biztonságban lehet, a Point legfenyegetőbb, legszexisebb, legkiállhatatlanabb nehézfiúja, aki épp most szabadult. Bax közelsége eleinte rettegéssel tölti el Dovie-t, de hamarosan rájön, hogy a tetovált srác sem olyan, amilyennek a külseje alapján hinnénk.

"Egykor legenda voltam. De most már csak tanmese lehettem volna arról, hogyan ne baszd el az életed."

Dovie Pryce

Ez most sajnos úgy alakult, hogy inkább nem, mint igen. :/
Meg tudom érteni, egyeseknél miért 5 csillagos a könyv, még másoknál kevesebb. Az elején én is teljesem az előbbi felé hajlottam. Teljesen elragadott Bax rosszfiússága, kíváncsi voltam, vajon hova lett Race és tetszett a kialakuló kapcsolat Dovie és Bax között. Később viszont egyre inkább elvesztettem az érdeklődésem a Race ügy iránt, meg hát így egészében az a nagy nyomozásdi se vezetett sehova.
 
Még én is hamarabb kitaláltam, hogy a gazdag pasi, aki iránt Race érdeklődött az apja, ezek meg komolyan ezer kört is lefutottak, mire oda kilyukadtak. Aztán ott van még maga a Point. Valahogy nem tudtam magam beleképzelni egy ilyen környékbe, ahol az emberek csak úgy lelövöldözik egymást, rendőrök meg sehol… Vagyis de, akkor ott voltak, amikor mindig épp eldurvult a helyzet. xP

"Tudom, hogy képes lennél meghalni értem (…). De tudnom kell, hogy képes lennél-e élni értem?"

Shane Baxter

SPOILER!


A végső leszámolás is mi a franc volt?! Elfogják Doviet, és mivel Bax annyira szereti az a nagy megoldása, hogy majd fejbe lövi magát, mert itt úgyis csak ő a fontos, és akkor az apja majd tuti összezavarodik, így a csaj képes lesz megszökni. Áááá! :D Mert a nagy és csúnya főgonosz (apuci) majd akkor tuti felhagyna minden szemétséggel, ha a fia öngyilkos lesz. Itt most csak nekem nem esett le valami, vagy ez tényleg ennyire röhejes?!

SPOILER VÉGE!

Bax-et amúgy kedveltem, főleg amikor Dovie-val volt, de amúgy vele is voltak néha problémáim. Pl. a sok fenyegetőzése (de igazából nem csak az övé, hanem mindenkié) már oda vezetett, hogy elkezdtem unatkozni. Mert mindig csak ment a sok „megöllek” és „kinyírlak”, és egy idő után már nem tudtam komolyan venni.
Lehet, hogy ezek után már senki nem hiszi el, ha azt mondom, hogy tetszett a könyv. Pedig tetszett. Nem 100%-ig, de azért élveztem és érdekel a folytatás is. Simán el tudom képzelni, hogy Race története lesz az áttörés. :)

"Szerencséjére nem szerepelt a terveim között, hogy a közeljövőben megjavulok. Rosszan voltam a legjobb, ez feküdt nekem, és az előbbi észbontó szex után már biztos voltam benne, hogy Dovie-nak is megy a rosszalkodás."


Borító: Nem tetszik xP
Kedvenc szereplők:
Dovie kedveltem meg a leginkább
Mélypont:
a spoilerben leírt rész... na ott kész voltam
Fénypont:
amikor Bax megsérül és Dovie ápolja
Csillagozás:
5/3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése