Keresés ebben a blogban

2018. december 2., vasárnap

Marie Rutkoski: The ​Winner's Crime – A nyertes bűne (A nyertes trilógia 2.)

Könyvmolyképző 2017
406 oldal
Fordította: Neset Adrienn


Szerelem vagy a hazád. Te mit választanál?

Lady Kestrel eljegyzése Valoria koronahercegével bőven ad okot az ünneplésre: bálak, előadások, tűzijáték és mulatságok követik egymást a birodalom fővárosában. De Kestrel számára olyan az egész, mintha a maga készítette kalitkába kellene beülnie. Mikor kémkedni kezd a császári udvarban, egész élete merő színlelés lesz, és épp annak az embernek nem mondhat semmit, akinek a bizalma a legfontosabb számára…
Arin, aki továbbra is népe szabadságáért harcol, sejti, hogy Kestrel többet tud, mint amennyit elárul neki. Amikor a lány egyre közelebb kerül egy döbbenetes rejtély megoldásához, az Arin arcát elcsúfító vágásnál is fájdalmasabb lehet az igazság.
A nyertes trilógia második részében a hazugságok mellett az is kiderül, hogy Arinnak és Kestrelnek mivel kell fizetnie az egymás ellen elkövetett bűneikért.


Az egyik legjobb és egyben legfrusztrálóbb sorozat, amit valaha olvastam! Nagyon tetszik a világ, amit az írónő felépített. Az a csomó ármánykodás, politika, taktika, hazugság. Mindenki játszik mindenki ellen, és akárhogy is nézem Kestrel brutál jó benne! Persze a császár sem kispályás, neki is van szeme, de Kestrel mindig lenyűgöz.


"– Tehát üres kézzel engedsz el.
– Mikor adtam én neked bármit is?
Arin halkan felelt.
– Egyszer nagyon sokat adtál nekem."


Arinnak természetesen most is nagyon örültem, viszont ő itt most kicsit elmaradt a többi játékos mögött. Mindenesetre alig várom, hogy rájöjjön az igazságra.
Aki nagyon meglepett az Verex. Teljesen megkedveltem a srácot, nagyon remélem, hogy nem fog vele semmi történni a befejező részben.
Ez a sok hazudazás elég szívszaggatóvá teszi a könyvet. A vége miatt nagyon dühös voltam, de azért Tensent is megértettem.

Thank you, next :D <3

"– Könnyű vagy sem, nem számít. Az számít, hogy az én döntésem."




 Borító: Sajna a csajszi nekem még mindig nem tetszik rajta. Viszont a ruha színe tökéletes, és szerintem ha láthatnánk egészben, az is pont jó lenne :)
Kedvenc szereplők: Kestrel, Arin és Verex
Mélypont: a vége, a császár, és természetesen a titkok Kestrel és Arin között
Fénypont: Marj és Csípj játék, molylepkék, Kestrel és Arin első találkozása a könyvben
Csillagozás: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése