Keresés ebben a blogban

2018. szeptember 28., péntek

Fictional Boyfriend Tag

Halihó! Szóval @Gothic01 meginvitálására én is végre valahára nekiültem, és végre kitöltöttem a Fictional Boyfrien Book Tag-at. Szeritnem nem is kell mondanom, hogy iszonyat nehéz, néha már-már lehetetlen volt, választani a sok feljövő név/szereplő közül a fejemben. Nem is vagyok teljesen elégedett vele, de tessék, íme! Már nem fogom tovább változtatgani :D

1. A legromantikusabb férfikarakter

Cat és Bones
Bones (Crispin Russell) - Igazából egy csomó mindenkire rá tudnám sózni ezt a címkét, de valahogy úgy érzem, ez most Bonest illeti. Ugyanis akármennyire badass vámpír a pasi, ha Cat-ről van szó, teljesen meglágyul. De csakis a legjobb értelemben. :) Gyönyörű bókokat képes mondani, csodás szerelmi vallomásokat tenni, és mindezt anélkül, hogy papucsnak tűnjön.
Pár példa:

"
– Cicuska – (…) – négy órán át aludni, úgy, hogy a karjaim között vagy, sokkal pihentetőbb, mint nyolc órán keresztül végtelenül hánykolódva forgolódni, amiért nem vagy velem."

"– Imádom a kezedet – sóhajtotta. – Azt mondtad, úgy nézek ki, mint egy angyal? Mert akkor, Cicuska, a te kezed a mennyország és a te szemed az otthonom."

Simán tudnám folytati az idézgetést a végtelenségig, de akkor a többiekre nem futna idő.

2. A sötét és melankolikus rosszfiú - akinek azért van jó oldala is

Fekete Tőr Testvériség
Zsadist - Az a tipikus csöndes, agresszív, halálos férfi, akitől mindenki frászt kap, és tartja a minimum 2 méter távolságot. Nem igazán mondanám melankolikusnak, de attól még szerintem teljesen ebbe a kategóriába sorolható. Lelkileg nagyon el van cseszve szegény, egészen addig, amíg Bella személyében, meg nem jelenik a megmentője. Azért persze Bella előtt is megpillanthattuk párszor a jó oldalát, de a hatalmas változás csak a nagy ő után indult be.

"– Amíg nem találtál rám, halott voltam, bár lélegeztem. Világtalan voltam, bár láttam. Aztán eljöttél, és megsebzett lelkemet életre keltetted."

3. A természetfeletti pasi

A Court of Mist and Fury
Rhysand - Fura, mert az első két személy is természetfeletti, és Rhysand is simán bekerülhetne az első két kategóriába, mégis ide teszem, mert ide teszem. :D Aww, egyszerűen imádom!
♥ Ezt már írtam egyszer de nem érdekel, el kell ismételnem: Rhys egy igazi kincs. Nem elég, hogy ő a legerősebb Főúr, de egyben a legromantikusabb, legszexisebb és legbecsületesebb is egyben. Egy igazi álmodozó, védelmező. Komolyan mondom, ha kicsábíthatnék valakit a lapok közül, akkor az biztos ő lenne. 
Nagyon tetszik, hogy habár ő is megtalálta magának az igazit, mégse tunyhult el teljesen, továbbra is megmaradt az az erős, ne-cseszekedj-velem személyisége. Valamint végre valahára megmutatta az igazi arcát a gonosz álarc mögött, ami egyszerűen szerelembe ejti az olvasót.

“To the stars who listen—and the dreams that are answered.”


4. A srác, akit megszelídítenél

Sweet Temptation
Sawyer Evans - Az első nem természetfeletti pasi a listán. Igazából Sawyer nem egy rosszfiú, sokkal inkább egy csajozógép. Egy csajozógép, aki a lelke mélyén szeretne megállapodni a megfelelő nő mellett, így talán nem is lenne olyan nehéz dolgom vele. :D Ő a Men of Honor sorozat második részében kap főszerepet, és teljesen elvarázsolja az embert. Nemcsak a nagy szájával és dumájával, hanem a karizmájával, a vicceivel és a kedvességével. Egy vérbeli katona, aki igazán gondoskodó, ha a családjáról és szeretteiről van szó.
"I know without a fucking doubt that God made this beautiful girl just for me."


5. A barát-zónába tett szerencsétlen / szerencsés

Az éhezők viadla
Gale Hawthorne - Szerelmi háromszögeknél sajnos mindig megszokott, hogy valaki végül csak a barát zónában végzi. Itt szegény Gale lett az a valaki. Igazából én mindig sajnálom, ha a karakterek érzéseit nem viszonozzák a szereplők, és ez itt is így volt. Mégis azt kell mondanom, hogy Katniss helyében én is így döntöttem volna, bármennyire fáj is. Viszont a történetben Gale már alapból barátként indult, és csak később ismertbe be az érzéseit, így szerintem előrelátható volt a kimenetel. Gale és Katniss amúgy is nagyon hasonló személyiségek, így talán jobban is járnak egymás nélkül, csak barátként. Elvégre barátoknak tökéletesek egymásnak. :)

"Felhúzza a kesztyűt, kinyújtja és behajlítja az ujjait, aztán elismerően bólint. – Legalább a kezem nem fog fázni, amikor megdöglök."


6. A lelki társad

Stinger - A Skorpió fullánkja
Carson Stinger
- Ide is tudnék még találni pár másik könyves pasast, de még kitartok amellett, hogy Casron számomra a tökéletes. A Stinger az én nagy szerelmem! Rendesen lefagytam, azt sem tudom, mit írjak, pedig talán most lenne a legfontosabb. Egyszerűen nem is tudom rendesen kifejezni mennyire szeretem a könyvet, Carsont. Ilyen hűséges és odaadó férfit tudok elképzelni magam mellett. Olyan valakit aki annyira szeretne engem, mint Carson Gracet. Aki...
Ah, nem fogok itt áradozni, mert akkor már átmennék túl személyesbe, és azt nem akarjuk. :D

"Az élet vad dolog"



7. Akivel megszöknél

Carson Stinger - Hisz ki mással is mennék el, mint a lelki társammal?! *-*


8. Férfi, akiért mindent kockára tennél

Az csakis olyan férfi lehet, akibe majd őrülten szerelmes leszek. Olyan férfi, mint Carson Stinger, Daemon Black, Rhys, Marc Ramos, Bones, Sawyer Evans, Christopher Walker, Rowan Whitethorn, Rune Kristiansen, Archer Hale, Ridge Lawson, Lucas Maxfiel és még egy csomó álompasi egybegyúrva. Álmodni lehet. :D

9. Akivel szívesen ragadnál kettesben egy lakatlan szigeten

Luxen
Daemon Black - Teljes nyugalommal állíthatom, hogy vele biztonságban lennék, és 100%-ék, hogy egyszer sem unatkoznánk. Jó harcos, ontja a poénokat, tele van energiával, és halálosan romantikus is tud lenni, ha akar. Szóval vele bárhol, bármikor ott ragadnék egy lakatlan szigeten. De ha esetleg nem érne rá, van egy csomó másik pótterv is a készenlétben. :D

"– Micsoda? Nem is beszéltél, hanem…
– Eszméletlenre csókoltalak? – kérdezte ártatlanul. – Sajnálom, de ha velem vagy, csakis ehhez van kedvem. Na, jó, nem kizárólag, de eléggé közel áll…"


"– A világot is felégetném, hogy megmentsem őt!"



10. A kedvenc badass rosszfiúd
Gyönyörű sorscsapás


Travis Maddox - Az igazi forrófejű, bunyózós, motoron száguldós rosszfiú. Ő és Alex Fuentes volt az első két motoros rosszfiú, akikért teljesen odavoltam. Most is nehéz volt választani, de Travis az idők során talán egy kicsivel nagyobb nyomot hagyott bennem. Igazi bunkó tud lenne a pasi, könnyen eldurran az agya és keveredik folyton balhéba, mégis egyszerűen ellenállhatatlan. Mindig is imádtam amikor Abbyt védte, vagy csak épp megmutatta nekünk romantikus oldalát.

"
– Disznó vagy.
– Rosszabbnak is hívtak már – vonta meg a vállát."


"– … Menj haza.
A szemöldökét ráncolta. – Te vagy az otthonom."


Én most nem jelölnék meg senkit, de aki szeretné, nyugodtan töltse ki, a tag szabadon vihető forrásmegjelöléssel. :) Jó szórakozást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése