Keresés ebben a blogban

2017. augusztus 16., szerda

K. A. Tucker: Ten ​Tiny Breaths – Tíz apró lélegzet (Tíz apró lélegzet 1.)

Könyvmolyképző 2014
352 oldal
Fordította: Szujer Orsolya

Négy ​évvel ezelőtt Kacey élete borzalmas fordulatot vett, mikor egy részeg sofőr miatt elvesztette szüleit, a barátját és a legjobb barátnőjét. A baleset emléke még mindig kísérti, még mindig hallja édesanyja utolsó lélegzetét, és nem akar mást, mint hátrahagyni a múltat. Kacey és tizenöt éves húga, Livie, két buszjeggyel felfegyverkezve maga mögött hagyja a michigani Grand Rapidsot, hogy mindent újrakezdjen Miamiban. Először alig tudnak megélni, de Kacey nem aggódik. Ő mindennel elbír – kivéve titokzatos szomszédjával az 1D lakásból.

Trent Emersonnak ragyogó kék szeme van és mély gödrécskéi az arcán, mikor nevet. És hibátlanul egyensúlyozik a jó fiút a veszélyestől elválasztó, ellenállhatatlan vonalon. Tragikus múltja miatt Kacey eldöntötte, hogy senkit sem enged közel magához, de a kettejük közötti vonzalom tagadhatatlan, és Trent minden eszközt felhasznál, hogy bejusson a Kacey szívét védő falak mögé – akár még egy olyan titokról is hajlandó lerántani a leplet, ami mindkettejüket tönkre teheti.

Lélegeztem. Éreztem. Szerettem.

Egy újabb tökéletes példánnyal bővült a Miért halogattam eddig? listám. Persze tudom a miért okát. Féltem még egy gyászos könyvet a kezembe venni, hogy ez is az a „tipikus” sztori lesz, amiben a megtört szereplőkre még hosszú út vár a gyógyulásig, és az út során vár majd rájuk pár bukkanó, de a végére szerencsésen átvészelik és túlélik.
Igazam lett, ez az a könyv. És én teljességgel imádtam!♥

Imádtam, mert a szereplők a szívemhez nőttek.
Imádtam, mert senkinek sem volt könnyű, mégsem adták fel.
Imádtam, mert fájt, és mert megmosolyogtatott.
És imádtam, mert mérhetetlenül gyönyörűséges volt.

"Tíz apró lélegzet. Ragadd meg őket! Érezd őket! Szeresd őket!"

Habár a nagy csavarra én már hamarabb rájöttem, még úgy is tudott később meglepetést okozni. Trent Emerson, el sem hiszem mennyi érzést kicsikartál belőlem is. Volt egy rész, amikor nagyon szerettelek volna utálni, de egyszerűen nem ment. Nálam könnyen jön a megbocsátás. Főleg az olyanoknak akik segíteni akarnak.

Örülök, hogy a Tíz apró lélegzetben nemcsak Kacey, de Ciklon is megkapta a maga happy endjét. Alig várom, hogy a többiek könyvét is olvashassam.
Nagyon megszerettem ezt a furcsa, de annál érdekesebb baráti kört. :)

                                      "
Találkozunk a felszínen!"



Borító: Ez a víz alatti téma tetszik, viszont maga csaj nagyon nem... mindig azt hiszem, hogy kopasz. xP Az eredeti szebb.
Kedvenc szereplők:
Trent, Kacey, Livie, Ciklon/Nora és Mia, de a többieket is nagyon megszerettem - Dan, Cain, Ben, Nate :)
Mélypont: amikor kiderül az igazság...
Fénypont: közös étkezés Ciklonéknál, Trent és Kacey kézfogása, tetkói, a vége
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése