Keresés ebben a blogban

2016. április 25., hétfő

Mary E. Pearson Az árulás szíve (A Fennmaradottak krónikái 2.)

GABO 2016. április 22.
408 oldal
Fordította: Miks-Rédai Viktória
A Venda barbár birodalmában foglyul esett Lia és Rafe számára alig van esély a menekülésre. Kaden, hogy megmentse Liát, akit korábban meg kellett volna ölnie, most azt állítja, hogy a hercegnő különleges adottságot birtokol – ez pedig felkelti a vendai komizár érdeklődését.

Semmi sem fekete vagy fehér többé. Rafe hazudott Liának, ám feláldozta a szabadságát, hogy megvédje. Kaden az életére tört, most mégis megmenti. A vendaiakról pedig, akiket Lia világéletében barbárnak hitt, kiderül, hogy távolról sem azok.
Liának meg kell küzdenie a neveltetésével, az adottságával és saját érzéseivel, miközben veszedelmes játékba fog az ellenséges főváros szívében… és döntései mindörökre megváltoztatják hazája, Morrighan és a saját sorsát.

Imádom! Ez a sorozat csak egyre jobb, és jobb lesz. A történet ott fojtatódik, ahol abbamaradt, és izgalmasabb már nem is lehetne.

Lia
Lia továbbra is szuperjó karakter, tetszik az erős személyisége, és hogy nem retten meg még a komizár előtt sem, aki egy igazán kegyetlen alak. Jól bánik a karddal, kártyázni is tud, és képes nehéz döntéseket meghozni siránkozás nélkül, csak azért, hogy mentse azt az embert, aki szeret.
"Rafe volt, én pedig Lia, és minden más, ami mások számára voltunk, semmit sem jelentett nekünk. Nem kellett újra beleszeretnem. Ki sem szerettem belőle."

Nagyon bejött a helyváltoztatás is. Érdekes volt megismerni Vendát, és az ott élő embereket, a szegénységet, és éhséget, amitől az emberek szenvednek.
Kegyetlenségnek tűnt, ahogy a gyerekekkel bántak, az hogy Vendában senki sem számít gyereknek, hogy mindenki nélkülözhető.
Kicsit sajnáltam, hogy ebbe a részbe kevesebb romantika jutott, itt inkább a cselszövésekre, titkokra, új emberekre fókuszált az írónő. De ami romantika volt, azt imádtam! ^^
Kaden



Tudtam, hogy Kaden se annyira rosszfiú, mint mutatja magát. Én tényleg megkedveltem őt, és remélem majd ő is kap egy szép befejezést, mert szerintem megérdemli. Végre kicsivel többet is megtudhattunk róla, a gyerekkoráról, a kapcsolatáról a komizárral, valamint a Liához fűződő érzéseiről is. Valahol meg tudom érteni Kadent, de azért örülök, hogy a végén felnyílt a szeme, és nem engedelmeskedett vakon minden parancsnak. És van is egy tippem, kivel jöhetne össze :)
Rafe


 

Viszont szívszerelmem továbbra is Rafe marad. ♥ Jaj, nekem… hogy lehet valaki ennyire imádnivaló?! *-* Teljességgel oda voltam meg vissza a lopott pillanatokért, amit Liaval kettesben töltöttek. És Rafe 4 katonája? Tökéletesek :D
A herceg már az előző részben is megmutatta, hogy nem gyönge fából faragták, de itt még határozottabban kitesz magáért. Ő és Lia egyszerűen tökéletesek együtt. És a legjobb az egészben, hogy ez egyáltalán nem szerelmi háromszög, mivel Lia pontosan tudja, kit akar, kit szeret teljes szívéből.

"– Megérte, Lia. Minden kilométer, minden nap. Végigcsinálnám újra az egészet. Három földrészen is végigkergetnélek, ha ez az ára, hogy veled legyek."

Szóval megint egy csomó kalandban volt részünk, és egyre többet tudunk meg a Venda-énekről is. Annyira kíváncsi vagyok, hogy fog ez az egész véget érni. Volt egy csomó új szereplőnk is, akik közül többen elnyerték a tetszésemet, köztük a kis Aszter is, aki külön öröm volt a szívnek.
És ha azt hittem, az első rész függővége volt a gyötrelmes, akkor ez a befejezés egyenesen kínszenvedés. Kérem, kérem a következő részt!




Borító: Gyönyörű, imádom *-*
Kedvenc szereplők: Rafe, Lia... ki más :D és Jeb
Mélypont: Aszter :(
Fénypont: Rafe és Lia titkos találkái, Jeb és a katonák felbukkanása
Csillagozás: 5/5 KEDVENC!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése