Keresés ebben a blogban

2016. október 18., kedd

Kerstin Gier: Silber ​– Az álmok második könyve (Silber-trilógia 2.)

Könyvmolyképző 2016
344 oldal
Fordította: Szakál Gertrúd

A Silber-trilógia sziporkázó második kötete Kerstin Gier bestseller-szerző tollából

És ebben a pillanatban, a hirtelen támadt csendben meghallottam azt az ismerős, vészterhes matatást mindössze néhány méterre tőlem. Bár senkit sem láttam, és egy bölcs hang a fejemben figyelmeztetett, hogy ez csak álom, mégsem tudtam megakadályozni, hogy lassan elhatalmasodjon rajtam a páni félelem.
Anélkül, hogy pontosan tudtam volna, mit teszek, és ki elől menekülök, ismét futásnak eredtem.


Már meg sem lepődöm, mennyire imádom Kerstin Gier könyveit.
A történet most is izgalmas volt, habár leginkább a könyv felétől kezdtek igazán beindulni a dolgok. Henry és Liv iszonyat édesek együtt, én még mindig olvadozok, ha róluk van szó, úgyhogy nagyon szerettem az össze közös jelenetüket. Kiderült egy-két dolog Henry-ről, és a családjáról, de még így sem volt elegendő az információ. Továbbra is maradtak titkok, amik még felderítésre várnak.
Tetszett, hogy Mia is megint aktívan részt vett a történetben. Legalább olyan jó fej, mint a nővére. És az a sok esztelenség, amit összehordanak, és elkövetnek... :D
Megint jókat nevettem a poénokon, egyszerűen nagyszerű ez a sorozat. Hiába, ami a vicces és ciki szituációkat illeti, abban Gier verhetetlen.
Örültem, hogy Grayson-nak is jutott egy csomó szerep, egyre jobban szeretem a srácot. Egy igazi cukorpofa.
^-^
Alig várom, hogy kiderüljön, ki Secrecy, + Henry életébe is teljes bepillantást nyerhessünk.
Jaspert hiányoltam, remélem a következő részben már újra aktívan részt fog venni.
Ez a rész most nem lett kedven, de továbbra is hihetetlenül jó. :)


"
Az álmok olyanok, mint a gondolatok, szabadok, és senki sem kémkedhet utánuk."




Borító: igazi gyöngyszem *-*
Kedvenc szereplők: Liv, Mia, Grayson és Henry
Mélypont: a Bokker, de leginkább Emily... egyszerűen kikészít a csaj
Fénypont: álomrandik, jaguár, Mr. Snuggles :D
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése