Keresés ebben a blogban

2017. március 11., szombat

Tammara Webber: Easy ​– Egyszeregy (A szív körvonalai 1.)

Könyvmolyképző 2013
334 oldal
Fordította: Komáromy Rudolf

Egy lány, aki úgy gondolja, a bizalmat megtörik, az ígéreteket megszegik és a hűség csak illúzió. Egy fiú, aki úgy hiszi, az igazság relatív, a hazugság elkendőzi a kibírhatatlan fájdalmat és a bűntudat örök.
A fiú figyelte a lányt, de nem ismerte őt. Aztán egy váratlan összecsapás jóvoltából a megmentőjévé vált… Tagadhatatlan vonzerő hatott közöttük. Ám a múlt, amelyen a fiú kemény munkával igyekezett felülkerekedni, és a jövő, amelybe a lány őszinte hitét vetette, azzal fenyegetett, hogy elszakítja őket egymástól. Csak együtt vehették föl a harcot a fájdalom és a bűntudat ellen; csak együtt nézhettek szembe az igazsággal, és találhattak rá a szerelem nem várt erejére. Vajon a találkozásuk megerősíti őket hitükben, vagy megcáfol mindent?

Amikor először olvastam a könyvet, teljesen levett a lábamról. Annyira magábaszippantott, hogy még enni is elfelejtettem egész nap.
Olvastam a kritikákat a könyvhöz mielőtt neki kezdtem, de álmomba sem gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz. Azt hiszem ez volt az első olyan könyvem, ami komolyabban is foglalkozott a nemi erőszakkal, és ezért is tetszett annyira. Nem félt róla beszélni, mert erről igenis beszélni kell, és így mások figyelmét is felhívta rá. Tamma Webber nagyon jól megoldotta az egészet. Kellőképpen izgalmas és szerethető.

"
Kizárólag akkor éreztem teljes biztonságban magamat, ha Lucasszal voltam."

A szerelmi szál nagy kedvencem. Egyszerűen imádom Lucast!♥ Már az első perctől fogva, amikor felbukkan, látni, hogy nem mindennapi egy srác. Az elején nem igazán beszédes, és titkolózik, de így is ellenállhatatlan. Szerettem, hogy mennyire kedves és figyelmes volt Jacqueline-val, hogy mindig vigyázott rá.
Jacqueline is később a szívemhez nőtt, habár először kicsit haragudtam, hogy  nem akarta hívni a rendőrséget, viszont akkor meg nem lett volna olyan érdekes a sztori ugyebár. :D De ő is kedvenc szereplőm lett, Lucas mellett.
Meg lehet érteni, mit miért tesz, és habár nem mindenben értettem vele egyet, azért ő is egy elég bátor és erős karakter…. és imádtam, hogy nagybőgőzik :))
A kedvenc részem az önvédelmi tanfolyamon tett látogatás összes darabja mivel részletesen le volt írva egy-egy támadási mozdulat, és hogy hogyan, mit csinálsz olyankor… Erin lelkesedése pedig csak még jobban feldobta az egészet :D Nagyon imádom a csajszit. Remélem az ő könyve nem fog csalódást okozni. Meg kedvencek persze a Lucas+Jacqueline jelenetek is, főleg az első csók, és a végén a kibékülős jelenet. ^-^


"
– Nem nehéz azt választani, hogy veled legyek, Jacqueline – lehelte, és még egyszer hátrahúzódott, hogy a szemembe nézzen. – Könnyű. Mint az egyszeregy."




Borító: Imádom, nagyon tetszik *-* Tudom, hogy vannak ennél ezerszer szebb borítók is, de ez mindig úgy vonz magához. :)
Kedvenc szereplők:
természetesen Lucas és Jacqueline + Erin
Mélypont:
nem volt, mindent imádtam!
Fénypont:
Lucas lerajzolja Jacqueline-t, önvédelmi órák, a vége
Csillagozás:
5/5 Kedvenc!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése