Keresés ebben a blogban

2017. november 16., csütörtök

Jodi Ellen Malpas: A ​védelmező

Művelt Nép 2016
462 oldal
Fordította: Medgyesi Csilla

Az ​emberek azt hiszik, mindent tudnak Camille Loganről: apuci kicsi lánya, gyönyörű, elkényeztetett fiatal nő, akinek az életstílusát az apja finanszírozza. De Camille-nak feltett szándéka, hogy nem hagyja magát irányítani. Keményen megharcolt a függetlenségéért és a boldogságért, de hirtelen azon kapja magát, hogy az élete veszélybe került az apja egyik könyörtelen üzleti lépése miatt. Haragszik ugyan, de félti az életét, elfogadja tehát a döntést, amelyet az apja hoz, hogy megvédelmezze. Arra azonban nem készült fel, hogy az SAS egykori mesterlövésze belép az életébe.
Jake Sharp a személyes poklának foglya. Egyetlen egyszer nem koncentrál eléggé, és a következmények beláthatatlanok voltak – emberileg és szakmailag is tönkretették. Elvállalja a testőr szerepét Camille Logan mellett, bár nem ilyen fajta munkára lenne szüksége, hogy elterelje a figyelmét a démonjairól. A nők és Jake nem jönnek ki jól egymással, de még mindig az örökösnő védelme a kisebbik a két rossz közül. Ám Jake gyorsan rádöbben, hogy Camille nem az a nő, akinek hitte. Hanem melegszívű, együtt érző lány, akinek a jelenléte megnyugtatja őt, így a megvédelmezése hamarosan többet jelent Jake számára egy jól fizető állásnál, bármennyire harcol is ez ellen. Jake-nek feloldozásra van szüksége. Egy idő után már Camille-ra is. De tudja, hogy nem kaphatja meg mindkettőt.

Kicsit gondolkoztam, hogy vajon hány csillagot is adjak a könyvnek. Mert habár az elején, még ha láttam is benne hibákat, nagyon bejött, sajnos később már egyre inkább csak untam.
Maga az alaptörténet nem rossz, sőt. Nagyon romantikus, a borító is gyönyörű, viszont a kivitelezés már egy kissé slampos. Nem tudott úgy teljes egészével magával ragadni, pedig én tényleg élveztem Camille és Jake szócsatáit, túlfűtött pillantásait…
Néha azon kaptam magam, hogy teljesen elbambultam és már nem is olvasok. Voltak részek, amelyek viszont lekötöttek, aranyosak vagy izgalmasak voltak.



SPOILER!
A szereplők közül viszont senkit nem sikerült megszeretnem. Cami még elment, de Jake nagyon nem. Az a rész pl. ahol megkéri Cami kezét olyan gyönge volt, mint a harmat. Semmi romantikus nem volt benne. És miután hazaértek, bemondja a nőnek, hogy nézzen ki saját magának gyűrűt a neten, kezdje el tervezni az esküvőt, aztán egy „Jó szórakozást!” köszönéssel lelép. Ezután számomra már tényleg hanyatlásnak indult a könyv.
SPOILER VÉGE!



De azért kikapcsolódásra szerintem pont jó, és tudom, hogy másoknak viszont mennyire tetszett. Sajnos nálam nem aratott akkora sikert. Apum szavaival élve: „Gyönge hármas.” :D


"Nem vihetem ki őt a fényre, ha elégedett azzal, hogy a sötétben él."



Borító: Gyönyörű *-*
Kedvenc szereplők:
nincsen
Mélypont:
ami a spoileres részben van, Jake viselkedése is többször kiakasztott, meg a fordítás szerintem elég gagyi lett :/
Fénypont: a fotózásos rész :D
Csillagozás: 5/3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése