Keresés ebben a blogban

2016. június 15., szerda

Jamie McGuire: Gyönyörű áldozat (Maddox testvérek 3.)

Maxim Könyvkiadó 2016
356 oldal
Fordította: Szűr - Szabó Katalin

Falyn Fairchild, a következő kolorádói kormányzó lánya mindent képes hátrahagyni. Már megtette ezt a kocsijával, a tanulmányaival, és még a szüleivel is. Megtörten tér vissza szülővárosába, és pincérkedést vállalva a Bucksaw Kávézóban. Falyn minden műszak után félretesz egy kevés pénzt, és reméli, hogy hamarosan összegyűlik annyi, hogy vehessen egy repülőjegyet, és eljusson az egyetlen helyre, ahol igazán megbocsátást nyerhet, a régmúlt bűneiért: Eakinsba, Illinoisba.
Taylor Maddox abban a pillanatban megérezte, hogy Falyn bajban van, amint leült egy asztalhoz a kávézóban. Taylor csábító, megszegi az ígéreteit, és még akkor is káprázatos, amikor piszok borítja be – minden megvan benne, ami Falyn szerint egy rámenős, szexi tűzoltóban is. Falynt nem vonzza az, hogy egy legyen a srác hódításai közül, ám egy Maddox fiúnak egy ellenálló lány a tökéletes kihívás.
Amint Falyn megtudja, hogy mit nevez otthonának Taylor, minden megváltozik. A Maddoxokra jellemző kitartás lehet, hogy nem lesz elég Falynnel szemben. És most először lehet, hogy Taylor lesz az, aki megégeti magát.

És itt van! A mindig szívesen várt folytatás megérkezett, ezúttal Taylor főszereplésével. Bevallom az elején egy kicsit féltem, hogy milyen lesz, mert az ikrek könyveiről nem sok jót hallottam eddig. Szerencsére most is, mint mindíg, nekem teljesen át jött ez a Maddoxos feeling.


Taylor és Tyler Maddox
A történet a Bucksaw Kávézóban indul, és a többség ott is játszódik. Falyn az ottani pincérnő tartja a két lépés távolságot a pasiktól, nem iszik, nem vezet, és egy titkot rejteget...
Amikor találkozik Taylor-ral, mindent megtesz, hogy őt is eltaszítsa magától, viszont mint tudjuk, a Maddox fiúk szeretik a kihívásokat.


"(…) az összes arrogáns gazember közül, akivel az élet összehozott, Taylor Maddox vitte a pálmát."

Falyn hiába áll ellen, Taylor addig jár a nyakára, amíg bele nem egyezik pár közös találkába.
Engem sajnos nem nagyon fogott meg Falyn stílusa, ő eddig az egyetlen Maddox barátnő, akit nem kedveltem már az elejétől kezdve. Tudom, hogy ő így próbálta védeni magát, de szerintem az a sok sértő, gonoszkodó, flegma megjegyzés igazán mellőzhető lehetett volna. Azzal, hogy Falyn mindig lehordta Taylort, sajna a srác is veszített vonzerejéből, mivel ő is ugyan olyan stílusban válaszolt később vissza.
Itt még sajna azt sem tudom mondani, hogy Falyn vagány lett volna. Egyszerűen csak elszomorított, hogy nem kedvelem. :(


Falyn Fairchild
Viszont! Amikor ő és Taylor már jobban megismerték egymást, Falyn is kezdett B, és kezdett normálisan viselkedni. Megtudhattuk, hogy milyen titkot rejteget, miért is akar annyira Eakinsba menni. Be kell valljam, erre még én sem számítottam. Kb. én is azt a következtetést vontam le, amit Taylor, így mind a ketten tévedtünk - és én imádtam. Falyn titka nagyon ütős, meg is sajnáltam őt. Tényleg szörnyű, ahogy a szülei viselkedtek vele, nem is csodálom, hogy nem akar nekik megbocsájtani.


"Taylor lágy ajka, az, ahogy magához húzott, mintha egy percig sem bírna tovább távol lenni tőlem, egyszerre szembesített minden érzéssel. És még többet akartam."


Most a kedvenc részeim főleg azok, ahol együtt van a család, így nem is csoda, hogy azt vártam a legjobban, mikor utazik már haza Taylor. Aztán még ugye ott van Travis és Abby esküvője, amiről nem lehet elégszer olvasni. Szeretem, hogy mindig más oldalról látjuk az egészet.

Én továbbra is nagyon szeretem a Maddox balhékat, és félreértéseket, ez a könyv se volt más, így tetszett. A végére Falyn is elég szépen kikupálódott, és hát engem a befejezés győzött meg teljesen arról, milyen jó is volt ez. Ilyen egy édes epilógust... jaj, nekem! ^-^

"Az ember nem lehet szerelmes úgy, hogy ne lenne kicsit őrült is."


Borító: tetszik, csak nem értem minek a vér a tollra... mikor először megláttam Galamb áldozat jutott az eszembe xP de attól még igazán szép :)
Kedvenc szereplők: Travis, Abby
Mélypont: Falyn stílusa
Fénypont: az epilógus, első csók, Maddoxéknál
Csillagozás:
5/4.5

2 megjegyzés:

  1. Most komolyan elgondolkoztattál ezzel a bejegyzéssel :) Talán mégis érdemes lenne folytatnom a sorozatot?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem érdemes folytatni. Nekem ez a rész egy kicsit gyengébbnek tűnt, de attól még jó. Az is lehet, hogy neked sokkal jobban tetszeni. :)

    VálaszTörlés