Keresés ebben a blogban

2017. július 1., szombat

Jamie McGuire: Gyönyörű ​pillanat (Gyönyörű sorscsapás 2,6.)

Maxim Könyvkiadó 2017
176 oldal
Fordította: Béresi Csilla

Emlékeztek még Americára és Shepley-re? Az elmúlt évek egyik legsikeresebb könyvében, a Gyönyörű sorscsapásban ismerhettük meg őket. Itt az idő, hogy beavassanak titkaikba.
A pimasz Amarica Mason az egyetem első évében ismerkedett meg a romantikus Shepley Maddoxszal, és viharos gyorsasággal egymásba szerettek. A heves érzelmek pedig elhamarkodott cselekedetekhez vezettek, és amikor America másodszor is visszautasította a korai lánykérést, ki kellett találniuk, hogyan tovább, hiszen az elválás szóba sem jöhet, összeköti őket a lángoló szerelem. Egy romantikus esküvőn való részvétel azonban felébreszti a lányban a vágyat, hogy mégis igent mondjon, Shepley pedig elhatározza, tesz egy utolsó próbát. Izgatottan indulnak neki a szülők meglátogatásának, mit sem sejtve arról, hogy mind a ketten ugyanazt akarják, azonban a természet végzetes ereje közbeszól… Hatalmas viharba keverednek, és már nemcsak egymásért és a szerelemért, de a túlélésért is küzdeniük kell.

Nekem még mindig nagyon tetszik. :) Ebből a rövid kis történetből végre megtudhatjuk, hogyan ismerkedett meg, és mindjárt jött is össze, Shepley és America, valamint, hogy nem csak Traviséknak voltak problémái, náluk se ment zökkénőmentesen minden.
Igazából még Mare-t túlságosan nyomulósnak tartottam, addig Shepley maga volt a cukiság. Shepleyt könnyű megkedvelni, a szerelme America iránt annyira szép. Mare se egy rossz karakter, őt is mindig kedveltem, csak nekem ő már néha túl sok volt. De amikor a romantikus oldalát mutatta, azt nagyon szerettem.
A történet is szerintem izgalmasra sikeredett. Most is örömmel olvastam, ahogy Shep és Mare egymást keresi a nagy felfordulás közepette. Persze most már nem izgultam úgy értük, mint amikor először olvastam, de így is nagyon jó volt.
Az Abby+Travis részek aranyosak voltak, és még mindig a vége a legjobb. ^^


Borító: Gyönyörű, illek a többihez :)
Kedvenc szereplők: Shepley, Travis, Abby és America
Mélypont:
hogy Mare és Shepley alig beszéltek a gondjaikról
Fénypont:
a Wichitai út befejezése és az utolsó fejezet *-*
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése