Keresés ebben a blogban

2017. február 20., hétfő

J. M. Darhower: Mindörökké (Sempre 1.)

Könyvmolyképző 2016
592 oldal
Fordította: Sándor Alexandra Valéria

Mindörökké tart majd, vagy pedig belepusztulnak?
Haven Antonelli és Carmine DeMarco igencsak eltérő körülmények között nevelkedett. Haven második generációs rabszolgaként elszigetelten élt a sivatag kellős közepén. Napjai kemény munkával teltek szörnyű bántalmazások között. Carmine gazdag maffiózó családba született, életét kiváltságok és kicsapongások határozták meg. Egy sorsfordulat mégis egymás közelébe sodorta őket. Titkok és hazugságok hálójában kell rájönniük, hogy noha látszólag különböznek, mégis több közös vonásuk van, mint bárki is hinné. A kaotikus, pénz és hatalom uralta világból Haven és Carmine is szabadulni szeretne, ám a születésük előtti események miatt a megsemmisülés fenyegeti őket.
A csalás és a gyilkosság egy létforma része, amiben semmit sem adnak ingyen. Főleg a szabadságot nem. De vajon milyen áldozatot kell hozniuk érte? Elmenekülhetnek a múltjuk elől? És főleg mit jelent szabadnak lenni?

Ó, te jó ég! Imádom!❤ Hihetetlen, hogy majdnem kihagytam ezt a könyvet.

Nagyon jó volt belefeledkezni a történetbe, és izgulni a szereplőkért. Annyira érdekes volt már az elejétől kezdve, tele titkokkal, izgalommal, szerelemmel… egyszerűen letehetetlen. Ritkán olvasok thrillert, de az biztos, hogy ez az egyik legjobbak közé tartozik, amit eddig olvastam.
Haven már kiskorától kezdve egy csomó szörnyűségen megy keresztül, de szerencsére egy nap eljön a megváltás dr. DeMarco képében. Ő kiszakítja a lányt eddigi nyomorúságos életéből, és hazaviszi, ahol megismerkedik a két fiával. Carmine és Dominic nagyon különböznek, viszont mind a kettejüknek helyén van a szíve. Még ha Carmine nem is nagyon mutatja.

"– Hű! – simogatta meg gyengéden a fiú ajkát. – Meglepően édes a szád ahhoz képest, milyen csúnya szavak jönnek ki belőle."


Én nagyon megszerettem mind a két srácot, jó volt róluk olvasni. A legjobb viszont akkor is Haven és Carmine kapcsolata volt. *-* Amikor ők ketten együtt voltak… ó, jaj!❤ Imádtam, hogy milyen hamar egymásra találtak, hogy Carmine mennyire megváltozott a közelében. Még a mosolyszüneteket is szerettem, mert utánna úgyis jött az édes kibékülés.

"– Azt mondod, gyönyörű vagyok? – vigyorodott el Carmine.
– Gyönyörű ember- bólintott Haven.
– Sok mindennek neveztek már, de gyönyörű embernek még soha"


Igazából az egész DeMarco családot megszerettem. Vincent mennyi mindenben segítette a fiatalokat, és mindig azon volt, hogy Carminet védje. Igen, nem egy szent, többször is haragudtam rá, de sokat segített, hogy az ő fejébe is beleláthattunk, így könnyebb volt megérteni. És Corrado… omg, imádom a pasit :D remélem, tényleg szavatartó ember, és visszatér a feleségéhez.

Utálom, hogy ez egy sorozat, mert legszívesebben már egy teljesen lezárt boldog véget olvastam volna. De legalább nem függővég. Az is valami.
Ment a kedvencek közé. ^-^

"– És én is szeretlek – suttogta végül. Haven a lelke mélyén érezte a vallomás erejét.
– Per sempre – tette hozzá Carmine.
– Sempre? – kérdezett vissza a lány.
Carmine elmosolyodott, mutatóujját pedig gyengéden Haven szájához érintette.
– Mindörökké."



Borító: Gyönyörű *-* pedig első ránézésre fura volt, de élőben teljesen megszerettem :)
Kedvenc szereplők: Carmine, Haven
❤ + Dominic és Corrado
Mélypont: Haven mamája..., Nicholast is sajnáltam
Fénypont: minden egyes romantikus rész Haven és Carmine között ^-^ ők ketten annyira...

Csillagozás:
5/5 Kedvenc!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése