Keresés ebben a blogban

2017. május 19., péntek

Chanda Hahn: Tündérkönyv (Balszerencsés tündérmese 3.)

Maxim Könyvkiadó 2016
286 oldal

Fordította: Stier Ágnes

A 16 éves Mina Grime rendületlenül küzd a családját sújtó átok ellen, és próbál pontot tenni a kalandos mesék végére, de úgy tűnik, belefáradt. Úgy dönt, megpróbálja figyelmen kívül hagyni a küldetéseket, amiket a Történet kitalál számára. Ám egy hirtelen tragédia mindent megváltoztat. Mina rájön, hogy nem kerülheti el sorsát.
Épp próbál talpra állni, és szembeszállni végzetével, mikor váratlanul felbukkan egy titokzatos alak, aki megzsarolja Minát. Így a lánynak nincs más választása, mint az, hogy minden veszélyt vállalva engedelmeskedik. A helyzetét csak nehezíti, hogy le kell győznie Brody iránt táplált szerelmét.
Eközben Jared, Mina tündér segítője mindent megtesz, hogy megóvja a lányt. De ő sem képes minden pillanatban mellette lenni. Így amikor valami igazán értékes dolgot ellopnak Minától, magának kell küzdenie a mesebeli gonoszok legerősebbjeivel. És eközben olyan döntéseket kell meghoznia, amik a szerelmét és az életét is veszélybe sodorhatják.

Ez a rész most nagyon jó volt, eddig biztos a legérdekesebb. Mina egyre több történetet old meg, egyre előrébb halad az átok megtörésében. Már az eleje izgisen kezdődött, és később csak még inkább fokozódott. Jared-et még mindig jobban szeretem, mint Brodyt, így örültem a vele kapcsolatos fejleményeknek. Viszont a vége… omg! Erre tényleg nem számítottam.
Az elején is nagyon megijedtem, közben pedig nem is akartam elhinni, hogy mi történt. Valahogy úgy voltam, hogy: "Neee!" ... "No persze." ... "Vagy mégis?!" ... "Úgy se hiszem." ... és akkor hátra lapoztam :D

"– Sosem hagylak el! Mindig ott leszek, hogy elkapjalak, ha zuhansz."

Eddig tényleg ez a történet tetszett a legjobban, még ha itt is volt pár hiba, vagy kisebb dolgok, amik zavartak. Mindig elfelejtem, hogy Mina csak 16 éves, és azért viselkedik néha úgy ahogy – naivan, és szerelem téren egyáltalán nem hitelesen. De nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, remélem fog érkezni magyarul is. :)

"– Tényleg nem tudod miért jöttem? Érted jöttem vissza. Érted mindig visszajövök."




Borító: Illik a történethez, de eltér az előző kettőtől
Kedvenc szereplők:
Jared és a sellőfiú :D
Mélypont:
Mina és az ő lassú felfogása
Fénypont: Hogy végre haladunk a szerelmi szállal *-*
Csillagozás: 5/4.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése