Keresés ebben a blogban

2017. június 7., szerda

Beth Ehemann: Cement ​Heart (Viper's Heart Duet 1.)

Magánkiadás 2015
312 oldal
Nyelv: angol

Lawrence Finkle, known simply to his die-hard Minnesota Wild fans as Viper, isn’t used to hearing the word „no.” He lives his whole life just a little on the reckless side. After all, life is just one big game, right?
Wrong.
When what was supposed to be an innocent bet goes horribly wrong, he’s left to deal with the aftermath—and the guilt. In an effort to make things right the best way he can, he ends up falling for the one person on the planet he never should have.
The old saying goes that two wrongs don’t make a right . . . or do they?

Emlékszem a Room for more olvasása után mennyire egyértelműnek gondoltam, hogy kivel fog Viper összejönni ebben a könyvben. Elvégre a Cranberry Inn sorozat annyira klisés volt, de szerethető, így gondoltam itt is így lesz ez. Hát nem! Engem most tényleg nagyon meglepett az írónő. Nem gondoltam volna, hogy az fog történni, ami… szomorú is voltam, de közben nagyon tetszett, ahogy a két főszereplő lassan közeledett egymáshoz.

Viper nem semmi egy pasi. Imádtam, hogy végre láthattuk a gyengédebb oldalát is. ^^ Olyan édes volt Big Mike gyerekeivel.♥ Jó volt, hogy Kacie, Brody és a lányok is feltűntek, meg persze Andy, akinek már szintén nagyon kíváncsi vagyok a történetére.
Az pedig, hogy nem tudtam az elején, kivel fog Viper összejönni csak még érdekesebbé tette az egészet, így én se fogok spoilerezni. A vége szintén nagyon szép lett, semmi függővég… vajon mi lesz a folytatásban?!
Szerintem ez a könyv simán megérdemli az 5 csillagot, sokkal jobban tetszett, mint a Cranberry Inn.

Kedvenc idézetek:

"Do you ever wonder what if?” I asked cautiously.
(...) “I have thought about it, and it kills me every single time, because while I can’t imagine my past without him, I don’t want to imagine my future without you.”



Her eyes flashed up to mine and she licked her lips as she gently put her hand in mine. “I thought Viper doesn’t dance?”
I kissed the top of it. “Viper breaks his own rules sometimes… but only for someone very special.”

Right there, sitting on the couch in her living room, my cement heart broke into a million tiny pieces.
“You’re not alone,” I reassured her. “I may not be family technically, but I’m here, and I’m not going anywhere.”


Borító:
Nagyon szép *-*
Kedvenc szereplők:
Viper, Matthew, Michelle és Big Mike, Brody
Mélypont: tragédia az elején :(

Fénypont:
főzés leckék, Viper és Matthew közös jelenetek :3, a vége...
Csillagozás: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése