Keresés ebben a blogban

2017. június 19., hétfő

Kresley Cole: Endless ​Knight – Végtelen lovag (Az Arkánum Krónikák 2.)

Könyvmolyképző 2017
376 oldal
Fordította: Szoboszlay Anna

Váratlan szövetségek, sokkoló titkok, torokszorító árulások...

A Halál és a Császárnő számos korábbi játékban (vagy életben) összecsapott már, de a Halál most eltökélte, hogy megtöri a mintát, és ellenáll a Császárnő mágikus vonzerejének. Evie pedig egy szövetség létrehozásában reménykedik, ami véget vetne a pusztító játékoknak, és boldogan leélhetné az életét halandó szerelmesével.
A könyv Evie kétségbeesett erőfeszítésének regénye, amint zsákosok és kannibálok elől menekül és posztapokaliptikus viharokkal küzd meg, miközben megtanulja irányítani varázslatos képességeit, és megpróbál kiutat találni az életre-halálra szóló játékból.
Azonban váratlan vonzalom ébred benne legnagyobb ellensége iránt, és szembesülni kell korábbi önmaga gaztetteivel is. Evie nem emlékszik a korábbi közös történetükre, a Halál viszont képtelen felejteni...
Evie-t útja során sok Arkánummal hozza össze a sors, de sosem lehet biztos benne, hogy ki az ellensége, ki a barátja, és ki valami egészen más. És a küzdelem életre-halálra szól, a tét pedig az emberiség jövője.

Végre hosszú várakozás után megérkezett a folytatás. És őszintén? Szerintem erre megérte várni. :)
A történet szerencsére ott folytatódott, ahol az első abbamaradt, így nem voltak nagy kiesések. Ugyanolyan örömmel kezdtem neki, mint a Méreghercegnő-nek, ugyanannyira izgultam a szereplőkért most is, és az utolsó mondat elolvasása után, ugyanannyira várom a folytatást, mint 2015-ben.

"– Azért nem kellett volna keresztet vetned…
– Katolikus vagyok. A barátnőm lemészárolt egy kölyköt, és még örült is neki. Azt hittem, démonok szálltak meg. – Megrázta a fejét. – Nem vagyok tökéletes."

Evie szerintem még mindig egy nagyon jó főhős. Kellőképpen bátor és elszánt, itt-ott igazi fúria is tud lenni, ha a helyzet úgy kívánja, viszont tartja magát ahhoz, hogy nem játszik. Elvégre az Árkánumokon kívül is elegendő veszély leselkedik rájuk.
Ami a kis csapatát illete… remélem mindegyikük túléli, mert már mindenkit megszerettem. Jacksonnak is annyira örültem, amikor végre képes volt feldolgozni ezt az egész sokkot, ami a nyakába hullot. Azzal, hogy a Halál is felbukkant, nagyon meg lett nehezítve ez a szerelmi szál, mert basszuuus… erre nagyon nem számítottam. De persze imádom! Jacksont, a Halált, ez tényleg nem lesz könnyű. :/ Azt se tudom, egyenlőre én kinek a pártján állok.

"– Időre van szüksége, amíg hozzászokik az új énedhez – nézte vörös és hamutól csíkos arcomat. – A csaja nyusziból vipera lett. Dögös pipiből dögös szörnyeteg. "

Remélem hamar jön a folytatás, mert ez így kész kínzás.
A borító szerintem nagyon szép lett. *-*

"
Én a Halál vagyok, te pedig az Élet. Téged nekem teremtettek."

Borító: Nagyon megszerettem, és örülök, hogy nem az eredeti lett, mert ott nem igazán jön be a Halál xP
Kedvenc szereplők: természetesen Evie, Jackson, a Halál, Matthew, Selena, Finn... és Larkot is megkedveltem (vagyis mindenki kedvenc :D)
Mélypont: a kialakuló szerelmi háromszög :( ,és fuj, a kannibálos rész
Fénypont: amikor Evie és Jackson végre kibékültek, és..., Evie táncol, megtudjuk mi történt közte és  a Halál között
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése