Keresés ebben a blogban

2017. október 30., hétfő

Brittainy C. Cherry: Tűzeső (Az vagy nekem 2.)

Libri 2017
436 oldal
Fordította: H. Prikler Renáta

Lángolt a lelke, és megperzselt mindenkit, aki túl közel került hozzá.

Volt egyszer egy fiú, Logan. Szerettem, pedig mindenben az ellentétem volt. Én táncoltam, ő mozdulatlanul állt. Ő mindig csendben volt, nekem szünet nélkül járt a szám. Neki meg kellett harcolnia minden egyes mosolyért, én azt sem tudtam, mi fán terem a komorság. És amikor megláttam a benne lakozó tüzet, már nem tudtam elfordulni tőle
A hamuból új életre keltek, majd megint hamuvá égtek.
Úgy tűnt, nem illünk egymáshoz, mégis együtt voltunk az igaziak. Aztán egy elsietett döntés nyomán elveszítettem. Ez a döntés megváltoztatta az életünket. De néhány levegővétel, néhány elsuttogott hang, néhány pillanat erejéig ő is szeretett engem, szívből, igazán.

Logan és Alyssa története egy elátkozott szerelem torokszorító leírása. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!


Mit mondhatnék? Gyönyörű. Megkönnyeztem, megszerettem, átéltem.


"
Az élelmiszerbolt pénztárában ismertem meg a legjobb barátomat.
És az életem örökre megváltozott."


Hol haragudtam, hol egy picit idegeskedtem. Volt, hogy a szívem szakadt meg, de olyan is volt, amikor olvadoztam, és nagyokat sóhajtoztam. Amikor azt kívántam, hogy bárcsak már semmi rossz ne jönne, mert már nekem fáj ennyi sorscsapás. A szereplők pedig már éljenek boldogan, amíg…
Ritkán van olyan könyv, ami ennyire felkavar, ahol előjönnek a régi emlékek, és megint könnyes lesz a szemem. Itt most főleg Kellan-nak köszönhetem az érzelmi kavalkádot. Nem semmi egy srác, az biztos. Annyira szerettem benne, hogy küzdött. Önmagáért. Logan-ért. A családjáért.♥ Ha nem lett volna jó vége, én biztos elhajítom az olvasót.

"
– Csak egy napot kell kibírni egyszerre."

Szerettem Kellant és Erikát együtt. Gyönyörű párost alkottak. Csakúgy, mint Logan és Alyssa.
Az utóbbi páros, hát igen… Ők is megmozgatták az érzelmeimet jócskán. A tini Logan és Alyssa annyira megdobogtatta a szívem, hogy félő volt, mentem pocsolyává olvadok, vagy hiperventilálok. Logan számomra az „Ilyen pasi nincs” kategóriába esik. Nem azért mert annyira tökéletes lett volna, távolról sem. Inkább a gondolkodása, a szókimondása döbbentett le. Mindig annyira őszintén vallott az érzéseiről Alyssának, hogy én attól paff voltam. *-* Viszont később kisiklottak a dolgok, és habár megértem Logant, mégis eljött a haragszom-rád, és a miért-vagy-ennyire-csökönyös fázis. Ennek ellenére sem romlott számomra a könyv színvonala, inkább csak hozzáadott a komorságához. Amellett, hogy szerettem, tényleg mérhetetlenül el is szomorított a könyv.

Azt viszont eldöntöttem, hogy újra fogom olvasni a sorozatot angolul, mert most szemet szúrt pár dolog a fordításban, és kíváncsi vagyok eredetiben, hogy nézne ki. :)


"
Az ember nem zuhan bele a szerelembe. Felolvad benne. Mint tavaszi nap sugarai alatt a jég."



Borító: Nagyon tetszik, tiszta Logan :)
Kedvenc szereplők:
Alyssa, Logan, Kellan és Erika
Mélypont:
Logan és Alyssa szülei, a betegség, hogy Logan folyton azt hiszi nem elég jó Alyssának
Fénypont:
leginkább a könyv eleje, ahol még minden rózsaszín és cukormázas... Logan és Alyssa akkor nagyon cukik ^^, plusz Kellan inspiráló bátorsága, és amikor Erikával táncolnak <3
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése