Keresés ebben a blogban

2017. október 24., kedd

Kerstin Gier: Az ​álmok harmadik könyve (Silber-trilógia 3.)

Könymolyképző 2017
368 oldal
Fordította: Szakál Gertrúd

Március van, Londonba lassan megérkezik a tavasz, Liv Silber pedig mindjárt három problémával is küzd.
Először is: hazudott Henrynek.
Másodszor: az álmok egyre veszélyesebbek. Arthur olyan titkokra jött rá, amelyek segítségével az álomvilágban borzalmas dolgokat tehet. Feltétlenül meg kell állítani.
Harmadszor: Liv anyja, Ann, és Grayson apja, Ernest júniusban össze akarnak házasodni. És a gonosz Bokkernek, Grayson nagymamájának nagy tervei vannak a fia esküvőjét illetően, de legalábbis egészen más tervei, mint a menyasszonynak.
Liv alig győzi elhárítani a fenyegető katasztrófák sorát…

Merülj el e csodálatos világban!

Imádtam! Csak úgy, mint az első kettő. Hiába, elfogult vagyok, plusz ami jó, az jó. :D

Most is sokat nevettem Livnek (és Rasmusnak) hála. Grayson és Henry továbbra is nagyon aranyosak és védelmezők Livvel szemben. Tetszett, hogy mindenkinek van valami a tarsolyában.
Aki meglepett- Mia, és bevallom Florence is. pozitív értelemben
Aki cserbenhagyott- Jasper :( Olyan keveset szerepelt szegénykém. És rendben, hogy őt már nem érdekli ez az egész álom biznisz, de azért azt hittem, egy uttolsó menetben még benne lesz.
Akit utáltam- Arthur. Grr… hogy lehet valaki tényleg ennyire aljas?! Simán elcseszi más emberek jövőjét, csak hogy ő elérje azt, amit akar.
Anabel-ről inkább nem is mondok semmit, mert… hát nem is tudok. :D
Szerintem csak úgy, mint az Időtlen szerelem trilógiát, ezt is még újra fogom olvasni.

Nagyon cuki, aranyos, vicces és ötletes. Mi kellhetne még? :)

"– A végén már annyira unatkoztam, hogy elkezdtem olvasni egy könyvet. Én! Elejétől a végéig, aztán még egyszer elölről. Amikor anyám meghallotta, rögtön tudta, hogy nagy a baj."



Borító: újra kivételesen szép lett *-*
Kedvenc szereplők:
Liv, Mia, Grayson és Henry
Mélypont:
Arthur galádságai
Fénypont:
Rasmus hazugság :D, Mia és Grayson páros, Henry és Liv páros
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése