Keresés ebben a blogban

2018. március 17., szombat

Alwyn Hamilton: A ​homok leánya (A sivatag lázadója 1.)

Maxim Könyvkiadó 2017
296 oldal
Fordította: Béresi Csilla

Egy ​mesterlövész. Egy álmodozó. Egy piszok jó hazudozó.

Bár Mirádzsi sivatagjait már az emberek uralják, az elhagyatott, vad területeken még mindig a mitikus lények irányítanak, és az a hír járja, hogy a dzsinnek mágiája sem veszett el. Az emberek számára ez egy könyörtelen hely, pláne ha az illető szegény, árva vagy nő.
Amaniról mindhárom elmondható. Tehetséges lövész, aki remekül céloz, azonban nem tud elszabadulni Porfészekből, ebből a halálra ítéltkisvárosból, ahol két lehetősége van a jövőre nézve: megházasodik vagy meghal.
Ám egy nap találkozik Jinnel, a karakán, jóképű idegennel, aki tökéletes szökési tervet tár elé. Bár Amani hosszú éveken át álmodozott az otthona elhagyásáról, azt sohasem gondolta, hogy egy körözött szökevénnyel menekül majd, ráadásul egy mitikus lovon vágtatva el a vérszomjas Szultán serege elől. Arra pedig végképp nem számított, hogy beleszeret a titokzatos idegenbe, aki nemcsak a sivatag titkait mutatja meg neki, de felfedi, ki is valójában a lány, és milyen nagy dolgok várnak rá.

Tudtam én, hogy imádni fogom!

Nemcsak a borító, hanem a történet is figyelemre méltó. Mennyi kaland, izgalom, kis szerelem, csaták, különféle lények, különleges képességek… Minden megvan ebben a könyvben ahhoz, hogy ne akard letenni egészen addig, amíg a végére nem érsz. Utánna pedig csak még többre vágysz.
Engem ez az egész egy csodákkal teleszőtt arab/perzsa mesére emlékeztetett. Annyira beleszerettem.♡
Amani egy nagyszerű hősnő. Bátor, okos, vakmerő, viszont tudja mikor mentse a saját bőrét, és mikor hozzon áldozatokat. Nekem ez speciel nagyon tetszett. Nem játszotta a mártírt, vagy a hőst, egyszerűen az volt aki. Ó, és még mesterlövész is. Sok, sok plusz pont :D
Jint is egyből megszerettem. Én először más igazságot feltételeztem róla, de nem bánom, hogy nem lett igazam. A kaland során kialakuló románc annyira jó volt. Remélem a folytatásban is még folyatódni fog.
Két srác sorsa is nagyon negviselt. :( De legalább az egyikükért még lehet reménykedni.
Alig várom a következő részt. Remélem hamar hozza majd a kiadó.

"– Nem ítélhetsz el, amiért több akarok lenni, mint egy jelentéktelen homokszem a sivatagban!"



Borító: Gyönyörű *-*
Kedvenc szereplők: Amani és Jin
Mélypont: egy bizonyos haláleset :(
Fénypont: Amani-Jin pillanatok, amikor Amani felfedezi az erejét, felkelők tábora
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése