Keresés ebben a blogban

2018. március 18., vasárnap

K. C. Lynn: Justice (Creed Brothers 1.)

CreateSpace 2018
266 oldal
Nyelv: angol

Fate ​made us brothers, loyalty made us family.
A bond that runs deeper than the Mississippi, my brothers and I might not have the same DNA but what we share is far more powerful. Our loyalty to one another and the man who made us a family is stronger than those bound by blood.
The most sought out sharp shooters in the country, our paths were certain, before one woman changed my life and altered the relationship I have with my brothers.
Ryanne Lockwood disappeared without a trace but her memory never faded, torturing me on the darkest nights. Until a twist of fate leads me back to her, sending our worlds to collide once more, and this time, there will be no escaping me.
***
Justice Creed’s bad boy appeal caught my attention from the moment he rolled into town. For years I watched from afar, swallowing up the rumors that surrounded him.
Until we shared a night of forbidden passion. One that destroyed my heart and reshaped my soul, and it sent me fleeing from the only town I’ve ever known.
Now, years later, he's barged back into my life, uncovering a secret I've worked so hard to keep and it's one that will change our lives forever.


KC mondta, hogy az a sorozat eléggé el fog térni az eddigi könyveitől, így kicsit félve, de attól még izgatottan vártam, majd kezdtem neki Justice könyvének.
Tényleg külöbözik bizonyos szempontból az eddig olvasottaktól, erotika téren. Kicsit hasonlít az Alexa Riley stílusra, valamint a Buja fiúk is eszembe jutott. ami nem jó dolog, mert nem szerettem azt a könyvet xP Viszont a történet tiszta KC, szóval nem lehett nem imádni! *-*


That day we became more than friends.
We became brothers.
Justice Creed


Justice és a testvére, Braxten és Knox, nagyon emlékeztettek a Men of Honor sorozatból Jaxston-Sawyer-Cade párosra. Csak itt a fiúk múltja sokkal sötétebbnek ígérkezik, valamint sokkal halálosabbak is.

Tetszett, hogy mindjárt ilyen durrbele :D szituval indított a könyv. A Ryanne-Justice közötti kémia csak úgy forr a lapokon keresztül. Nagyon tetszett mind a két karakter, a nem várt terhesség szitut pedig mindig szeretem a könyvekben. Gondoltam, hogy nem fog simán menni a dolog, de amit Ryanne tett, azon én is nagyon kiakadtam. Justice-nak minden joga meg volt, hogy rohadt dühös legyen a csajra. Hogy mi a francért nem szólt neki hamarabb a gyerekről, nekem még mindig magas. Simán elmondhatta volna Ryanne sokkal hamarabb is, és nem lett volna belőle ekkora balhé. Nagyon kicseszett így nem csak Justice-val, de Hannah-val is.


“Love. Love is blind and knows no color,” (...) “We are family and nothing will ever change that.”

Thatcher-t, a fiúk apját, nagyon csípem. Remélem még sokat hallunk róla a következő részekben is. Nagyon szimpi karakter. :)
Bevallom, engem Braxten könyve sokkal jobban vonz, mert Knox-től kitört a frász. Aztán lehet, pont majd az ő lesz a kedvencem a végére :D

Simán adnék 5 csillagot is a könyvre, ha nem lenne Ryanne buta döntése, és még egy bizonyos erotikus jelenet, ami nekem nagyon nem kellett volna bele, mert nem épp az én zsánerem. xP
Ettől eltekintve… imádtam! <3


“So what happens now?” (…)
“Now you sleep in my arms, where you belong."






Borító: Nagyon szuper, Thiago Lusardi tök szexi *-* ...egyedül, hogy szerintem kicsit túl sötét
Kedvenc szereplők: Justice, Hannah, Thatcher, Ryanne, Braxten
Mélypont: a titok, ami miatt justice is kiakadt, valamint AZ a jelenet a vége felé
Fénypont: Justice és Hannah, szeretlek rész, a vége

Csillagozás: 5/4.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése