Keresés ebben a blogban

2018. március 17., szombat

J. R. Ward: Blood ​Fury (Black Dagger Legacy 3.)

Ballantine Books 2018
432 oldal
Nyelv: angol

A ​vampire aristocrat, Peyton is well aware of his duty to his bloodline: mate with an appropriate female of his class and carry on his family’s traditions. And he thought he’d found his perfect match—until she fell in love with someone else. Yet when his split-second decision in a battle with the enemy endangers the life of another trainee, Peyton has to face the idea that his future, and his heart, actually lie with another.
Novo, as a female in the Black Dagger Brotherhood’s training program, feels like she has to prove herself to everybody—and she has no interest in being distracted by falling in love. But when Peyton proves to be so much more than a rich playboy, she is forced to confront the tragedy that has broken her soul and closed her off from love.
As the two grapple with Novo’s past and Peyton’s present, another couple must contend with an erotic connection that is unparalleled—and potentially scandalous. Saxton, who has had his heart broken, discovers in himself a deep-seated attraction to Ruhn, a new member of the household. But will the other male explore the connection? Or will he close his mind and his heart to what could be true love . . . and cost Saxton everything?

Már nagyon vártam ezt a könyvet, de bevallom, leginkább Saxton és Ruhn miatt. Peyton és Novo valahogy nem lettek kedvencek, viszont most, hogy kaptak egy saját könyvet, és jobban megismerhettük őket, már sokkal inkább szimpatikusak, mint előtte.

She was not his sun or moon, but his galaxy.
“I love you, too,” he said by her ear. “Forever and always.”


Peytonnal
az elején voltak problémáim. Idegesített, hogy milyen könnyen elhagyja magát, feladja a dolgokat, mindig magát hibáztatja… Novo pedig az a tipikus túl-badass-vagyok-az-érzelmekhez csaj. Szóval az esély, hogy ezek ketten összejöjjenek, szerintem nulla volt.
Szerencsére csak egy nagy arcul csapás kellett ahhoz, hogy észhez térjenek egy kicsit, és a többi már ment magától. Novo múltja nem semmi. Most már nem is csodálkozom, hogy így elbarikádozta magát érzelmileg. Viszont örülök, hogy Peyton a végén végre a sarkára állt, nem hagyta magát, és megmondta a magáét, így Novo is magába nézhetett egy kicsit.
Nekem tetszett, ahogy a szerelem megváltoztatta őket. Végre mind a ketten boldogok, cukik és nevetősek voltak. :)

“Can I kiss you now?” Saxton asked.
(…)
“Yes,” he said as he touched Saxton’s blond hair. “You may always kiss me.”


Azonban akármennyire is volt cuki a párosuk, Saxtont és Ruhnt akkor sem tudták lekörözni. ^^ Alig vártam olvasás közben, hogy mikor jönnek már az ő részeik, mert azok egyszerűen imádnivalóak voltak. Folyton csak olvadoztam, sóhajtoztam, vigyorogtam, vagy épp pocsolyává olvadtam. Képtelenség ennek a két pasinak ellenállni.♥
Olyan édesek voltak együtt, és én olyan boldog voltam, hogy Saxton is végre boldog. Szerencsére köztük nem volt semmi nagy drámázás (párkapcsolati téren), köszönhetjük ezt főleg Ruhn őszinteségének és Saxton kedvességének. Érdekes volt a Ruhnt körülvevő sötét múlt is, valamint az új szereplők. Remélem még találkozunk Minnie-vel, Ahna-val és Romina-val is. Az utóbbira vagyok a legkíváncsibb.

Later, Ruhn would wonder where the courage came from. Where the honesty did. The answer to that, when it occurred to him, was both simple and profound: Love had wings that demanded flight.

Nagyon meglepett a könyv végén történt. Főleg Saxton. Bevallom nekem kicsit fura volt őt így látni, de közben hatalmasat nőtt is a szememben. Nem hiszem el, hogy megtette… mármint, wow! Tényleg soha az életben nem gondoltam volna erre. xP
Most már jöhetne Boone könyve, de persze előtte még Assail *-*





Borító:
nagyon bejön, szerintem tiszta Peytonos :)
Kedvenc szereplők: Saxton és Ruhn természetesen :D <3
Mélypont: amint az értékelésben is írtam, Peyton és Nove viselkedése az elején eléggé elkeserített, de szerencsére később már összekapták magukat
...oh, és semmi Assail? :(

Fénypont: minden egyes Saxton és Ruhn pillanat, annyira édesek voltak együtt :3
Csillagozás: 5/4.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése