Keresés ebben a blogban

2016. december 3., szombat

Mia Sheridan: Stinger ​– A Skorpió fullánkja (A szerelem csillagjegyében 3.)

Könyvmolyképző 2016
424 oldal
Fordította: Sándor Alexandra Valéria

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Grace Hamilton az a lány, akinek mindig van egy terve. Pontosan tudja, merre tart az élete, és büszke magára, amiért mindig célt ér. Még sohasem lépte át a határokat, nem foglalkozott a saját vágyaival, és azzal sem, hogy kinek akar ennyire megfelelni.
Ám egyszer csak találkozott Vele…

Carson Stinger semmilyen szabályt nem tart be, csakis a sajátját. A felnőtt szórakoztatóiparban dolgozva mit sem törődik vele, hogy mit gondolnak róla mások. Egyik napról a másikra él, cél és terv nélkül. Tudja, mit akarnak tőle a nők, és azt hiszi, csupán ennyit is tud nyújtani nekik.

Ám egyszer csak találkozott Vele…

Miután a sors arra kényszerítette őket, hogy összezárva töltsenek el néhány órát, mindketten megváltoznak. Ám két olyan ember számára, akiknek találkozniuk sem lett volna szabad, lehetetlen felülemelkedni a teljesen különböző valóságuk határain.

Legalábbis egyelőre…


Ez meg mi? *-* Mi volt ez a gyönyörűen szívbemarkoló történet? Mintha nem is Mia Sheridan írta volna, mivel mérföldekkel jobb, mint a Leo, pedig nekem az is nagyon tetszett. De ez… Ez egy tündérmese. Olvadoztam és sóhajtoztam, egyszerűen képtelen voltam letenni a könyvet.
Carson Stinger az új álompasim.♡

"Nem tudtam, mit csináljak. Az eszem azt követelte, vessek véget a dolognak annak ellenére, hogy őrült kémia van közöttünk, és meg is kedveltem. A szívem viszont azt súgta, hogy tartsak ki. Csak azt nem értettem, miért."

Sose gondoltam volna, hogy milyen állás után néz a felnőtt szórakoztatóipar után, és még engem is büszkeség töltött el, ahogy a sorokat olvastam. Tudom, nagy beleéltem magam, de számomra ez most egyszerűen tökéletes volt.

"– Sohase engedd el, bébi! – ismételtem.
Felkacagott, és hirtelen azt vettem észre, hogy az ágy felé hátrál velem, amíg neki nem ütköztünk, és rám nem feküdt.
– Soha – felelte, és a száját rátapasztotta az enyémre."


A gyönyörű szavak és kifejezések, a tettek, amikkel a szereplők kifejezték érzéseiket. Csodálatos.♡
Grace is egy igazán felemelő karakter. Annyi boldogságot vitt Carson életébe, mindig hitt benne és sosem adta fel. Ó, és a Tündérmókusozás… jaj, nekem, drága szívem! ^-^
Igen, egy kis rózsaszín pocsolya lettem, de nem érdekel, mert imádtam. A Stinger az én új szerelmem.


                                              "Az élet vad dolog."



Borító: nagyon szép *-*
Kedvenc szereplők: Carson és Grace
Mélypont: a katonaságban szörnyű velejárói
Fénypont: a liftes jelenet, Titanic, Carson változása, az egymásra találás, a kacsintós néni - mert ő egy angyal

Csillagozás:
5/5 Kedvenc!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése