Keresés ebben a blogban

2016. november 4., péntek

Cassandra Clare: Bane krónikák

Könyvmolyképző 2013-2014
Legrövidebb: 56 oldal
Leghosszabb: 66 oldal
Fordította: Kamper Gergely

Elgondolkoztál már valaha a relytéjes, titokzatos boszorkánymesteren, akinek a neve Magnus Bane? Ő az egyetlen szereplő, aki az összes Árnyvadász könyvben feltűnik. Magnus múltját még nagyobb homály fedi, mint a jelenét, és most végre bepillantást nyerhetünk ebbe. Még ha csak tíz rövid novella erejéig is.

Emlékszem, amikor megjelent az első rész, sokáig hezitáltam, hogy elolvassam, vagy ne olvassam  e el. Aztán láttam, hogy sokaknak mennyire nem tetszett a Mi történt Peruban - annak ellenére se, hogy Magnus volt benne - így lemondtam róla. Később viszont, amikor már a többi rész is kijött, egyre jobban érdekelt, főleg mivel tudtam, hogy Will, Tessa és Alec is kaptak benne szerepet. Az olvasásig csak sajnos most jutottam el, de jobb később, mint soha. :) Örülök, hogy még előtte letudtam a Pokoli szerkezeteket, és A Végzet Ereklyéit, így legalább nem botlottam semmi spoilerbe, csak nosztalgiázni tudtam.
Jó volt jobban megismerni Ragnort, Catarinat és Raphaelt. Még ha Raphael nem is volt olyan régi, és kedves barátja Magnusnak, mint az első kettő, az idők folyamán ők is megkedvelték egymást. Nagyon tetszett, hogy Magnus milyen sokat segített neki a vámpírrá válásakor. Magnusnak tényleg óriási szíve van, mert mindig segít ott, ahol kell. <3 A különböző romantikus kapcsolatai is tetszettek, + nagyon jókat lehetett nevetni a szereplőkön. Valakinek mindig volt valami pofás válasza/beszólása. :D


Kedvenc rész:
Cassandra Clare: Igaz ​szerelem (és egy első randi)

- Ó, hát ha Alec jelen van...
❤_❤ Az első randijuk igazán cikire, de közben cukira is sikeredett. :'D Róluk mindig öröm olvasni.

+
Cassandra Clare · Sarah Rees Brennan: Az ​éjféli örökös

- És megint itt van, a Will-Tessa-Jem páros, akik örök kedvencek maradnak. Róluk is jöhet akármi, akárhol és akármikor, én szeretni fogom. *-* James pedig már az Árnyvadász Akadémián teljesen megszerettette magát velem, így nagyon örültem, hogy őt is viszontláthatom. De olvasnék még róla is. :)


Legkevésbé kedvelt rész: Cassandra Clare · Maureen Johnson: A ​Dumort Hotel tündöklése

- Ez volt a leggyengébb és legunalmasabb rész, az biztos. A végén kezdtek kicsit felpörögni a dolgok, de még az se volt elég. :/ Semmi ismerős arc nem volt Magnuson kívül, és az új emberek nem is érdekeltek, így olyan semmilyen lett az egész. De az utána levő rész legalább kárpótolt. :)



Borító: Tetszenek, szép színesek. :) Viszont az eredeti még ötletesebb.
Kedvenc szereplők: Magnus, Alec, Will, Tessa, Jem, James, Raphael <3
Mélypont: a Dumort Hotel tündöklése - tényleg nagyon unatam, + Valentine kegyetlensége :(
Fénypont: minden, ami a kedvenc szereplőkkel összefügg
Csillagozás:
erre a sorozatra egészében 4.5 csillagot adok, mert habár nagyon tetszett, de az Árnyvadász Akadémia sokkal jobb volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése