Keresés ebben a blogban

2016. november 25., péntek

Rysa Walker: Timebound ​– Időcsapda (Időcsapda 1.)

Könyvmolyképző 2016
400 oldal
Fordította: Varga Tibor

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Amikor Kate Pierce-Keller nagymamájától egy különös kék medált kap ajándékba, majd az időutazásról kezd mesélni neki, Kate úgy érzi, az asszonynak elment az esze. Ám az egész hihetetlen história hirtelen szörnyen valóssá válik, amikor egy a múltban elkövetett gyilkosság veszélybe sodorja Kate evilági életét.
Kate megtudja, hogy a gyilkosság egy még sötétebb terv része, és genetikai adottságát kihasználva visszamegy az időben, hogy kezdetét vegye egy évszázadokon átívelő macska-egér játék.
Az események megváltoztatásáért azonban Kate-nek fizetnie kell – ha sikerrel jár, a fiú, akit szeret, a létezésére sem fog emlékezni. De ha bármennyire is jó szándékkal teszi, van joga megváltoztatni az egész világ sorsát?


Ez aztán nem semmi! Lehet, hogy az eleje még fura, és tiszta kusza a sok információtól, de később… Izgalmas volt, és érdekes, a romantikus részeket imádtam ^-^, de itt aztán nem kalandozhat el az ember figyelme, különben semmit sem fog érteni.
Azért nem akarok senkit sem elijeszteni, mert ugye Kate se nagyon tudja követni a dolgokat az elején, de idővel belerázódik az olvasó. Én legalábbis így voltam vele.Tetszett ez az össze-vissza ugrálás az időben, meg a párhuzamos életek. Igazán érdekes.
Ami egy kicsit furcsa volt, hogy Kate milyen hamar megbízik az emberekben (nagymama, barátnő, Trey) főleg Trey-ben, és csak úgy elkotyogja neki a titkokat. De hát ő tudja. Lényegében jól is alakult minden – majdnem – úgyhogy nem panaszkodom.
Treyt nagyon megszerettem, remélem nem fog vele semmi baj történni.
Kiernant az elején nem tudtam, hogy kezeljem, és miután felbukkant Trey, már nem is nagyon érdekelt, de aztán később… hát, igen. Ez is megváltozott. :D
Omg, szerelmi hátomszög ilyen szuper pasikkal. Nem lesz ennek jó vége.
De azt hiszem, én maradok Trey párti. Nekik úgyis több esélyük van, már csak azért is, mert nincs köztük annyi idő. :D Aztán persze, lehet hogy megint a "rossz" srácot választom, mint majdnem mindig, de majd kiderül.
Van egy csomó megválaszolatlan kérdés, ezekre remélem a folytatásban fény derül. Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz itt még. Én nem csalódtam a könyvben. :)


Borító: Tetszik, főleg a kék szín :P
Kedvenc szereplők: Treyt és Kiernant is nagyon megszerettem
Mélypont: az eleje, mert ott nagyon nem értettem, mi történik
Fénypont: Trey felbukkanása, kis Kiernan, az időutazás
Csillagozás: 5/4.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése