Keresés ebben a blogban

2016. november 26., szombat

Rebecca Donovan: What ​If – Mi lenne, ha…

Maxim Könyvkiadó 2015
400 oldal
Fordította: Beck Anita

Mi lenne, ha másodszorra is átélhetnéd az első találkozást? Cal Logan döbbenten veszi észre Nicole Bentleyt a vele szemben lévő kávézóban, több ezer kilométerre szülővárosuktól. 1 éve, az érettségijük óta senki sem látta őt, és senki sem hallott róla. Úgy tűnik, hogy ő nem is Nicole. A lány pontosan ugyanúgy néz ki, mint Cal gyerekkori szerelme, de az ő neve Nyelle Preston, és fogalma sincs arról, hogy Cal kicsoda. Nyelle ösztönző, fogékony és vakmerő, az élethez való szenvedélyes hozzáállása másokra is átragad. Ebben Nicole teljes ellentéte. Calt totálisan lenyűgözi a lány, és megállíthatatlanul beleesik. Nyelle azonban kivételesen titokzatos, és ahogyan Cal egyre közelebb jut a rejtélyek megoldásához, úgy egyre kevesebbet akar tudni. Amikor a múlt és a jelen titkai összecsapnak, egy dolog világossá válik: Semmi sem az, aminek látszik.

Csalódtam magamban, hogy nem bíztam eléggé Rebecca Donovan új könyvében annak ellenére, hogy mennyire imádtam a Csak lélegezz! trilógiáját. Mert ez egyszerűen, hát… ez valami csodálatos volt. ♥

"– Szerinted lehetséges? Mindent újrakezdeni?
– Minden egyes napon – suttogja halkan, a csillagokat bámulva."


Imádtam, hogy Cal szemszögéből íródott a könyv, viszont a múltban játszódó részeket már a lányok mesélték.
Cal egy igazán kedves, aranyos és könnyen szerethető pasi. Tetszett, hogy minden bolondságban benne volt, még ha az elején őrültségnek is tartotta. Nyelle mellett sokkal felszabadultabb volt, és milyen szenvedélyes. *-* Alig vártam, hogy ők ketten újra összefussanak, és végre együtt legyenek. Lassan, de biztosan haladtak a cél felé.
Számomra ez a könyv letehetetlen volt, egyszerűen muszáj volt megtudnom, mi Nyelle titka. És még amikor rá is jöttem, mert később szerintem már könnyen kitalálható, csak még inkább folytatni akartam. Lehet, hogy nem sírtam ki a szemem, de attól még engem is mélyen megérintett. Mindig is imádtam az olyan lányokat, mint Richelle. Aki a pillanatnak él, és nem fél boldog lenni. :)
Mostantól tuti minél hamarabb el fogom olvasni az írónő könyveit, imádtam!

"Vajon mi történt volna, ha azon az éjszakán teszek is valamit? Ha nem sétálok tovább? Ha bemegyek a házukba, hogy segítsek neki? Ha úgy viselkedem, mint egy igazi barát, akire szüksége volt? Vajon akkor is itt feküdne most, és a csillagokban keresné önmagát?"




Borító: Olyan elagáns, tetszik. :)
Kedvenc szereplők: Cal, Nyelle, Richelle
Mélypont: nagyon sajnáltam a lányokat :(

Fénypont: a gyerekkori visszaemlékezések
Csillagozás:
5/5 Imádtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése