Keresés ebben a blogban

2016. december 11., vasárnap

Tammara Webber: Sweet ​– Édesem (A szív körvonalai 3.)

Könyvmolyképző 2016
392 oldal
Fordította: Komáromy Rudolf

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
A fiú a lánynak élete nagy szerelme, de nem tud róla.
A lány egyetlen pillanatnyi önfeláldozás a fiú egész életen át a fennmaradásért vívott harcában.

Az alapdiploma és az orvosi egyetem közötti nyárra hazatérő Pearl Torres Frank két dolgot tud: Boyce Wynn megtestesíti mindazt, amitől menekülnie kellene, és mindazt, amihez hanyatt-homlok rohanna. Lázadó és harsány. Nem zavartatja magát a közvéleménytől. Szenvedélyes. Erős. Veszedelmes.

És van még egy tulajdonsága, amit Pearlön kívül mindenki előtt titkol:
Édes.

A fiú tombolt és sebeket szerzett, de kitartott.
A lány mindig szót fogadott, de most nem találja a helyét.

Kicsit bajban vagyok a könyvvel, mert habár tetszett, én ennél azért többet vártam.
Az eleje nagyon jó volt, tetszett, hogy nem csak a jelenben játszódik, hanem a szereplők még néha a múltban történt dolgokat is elmesélik. Boyce már az előző részben felkeltette a figyelmemet, jó volt róla többet is megtudni. Nagyon édes és szimpatikus srác, ő érte tényleg oda vagyok. De azért mégsem egy Lucas❤
A történettel se lenne problémám, csak számomra olyan hihetetlenül lassan bontakozott ki a kapcsolat Boyce és Pearl között. Alig vártam, hogy végre valami izgalmas, valami romantikus történjen. Ami megtöri a barátság zónát, és amitől végre őrülten egymásnak esnek a szereplők. Ami után már nem érdekli őket, hogy ki kinek nem elég jó, vagy ki kit nem szeret, és stb. Egyszerűen hiányzott a szenvedély. :(
Voltak évődő és csipkelődő megjegyzések, fülledt pillantások, ám ezek mégse voltak elegendőek ahhoz, hogy Boyce és Pearl hamarabb összejöjjön. Enélkül pedig a könyv felétől már kezdtem kissé unatkozni.
Pearl sajna nem igazán jött be, konkrétan olyan semmilyen a csaj. :/ A vége viszont szerencsére jó lett, és kaptunk pár édes jelenetet, plusz még Lucas is feltűnt. *-* A könyv fénypontja.
Ó, és csak úgy megjegyezném, hogy vannak ám ettől sokkal édesebb történetek is. ;) De egynek elment, jó volt. Kíváncsi vagyok kié lesz a folytatás.




Borító: Nagyon szép. :)
Kedvenc szereplők: Lucas, Boyce
Mélypont: hogy iszonyat lassan haladt a történet, hogy a szereplők nem bírtak egyszerűen a sarkukra állni és kijelenti, hogy szeretnének a másikkal együtt lenni, és így elvesztegettek egy csomó időt
Fénypont: Lucas felbukkan ^^ Boyce édes pillanatai
Csillagozás: 5/3.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése