Keresés ebben a blogban

2016. december 27., kedd

Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai (Angelfall 3.)

Könyvmolyképző 2016
368 oldal
Fordította: AncsaT


Az Angelfall trilógia befejező kötete.

A vég napjai Susan Ee bestseller trilógiájának záró kötete. Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek.
Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak. De ki fog győzedelmeskedni? A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást?



Egyszerűen imádtam! Méltó befejezése a sorozatnak. Annyira izgalmas volt és eseménydús, hogy tényleg csak akkor tettem le, ha muszáj volt. Nagyon izgultam, hogy mi lesz az emberiséggel, és hogy végződik majd Rafi és Penryn sorsa… Szerencsére teljesen meg vagyok elégedve. :) Csak kár, hogy az epilógusban nem volt valami igazán romantikus jelenet, de ez van.

"Szeretem azt gondolni, hogy tudom kezelni az őrültséget, de itt a tébolynak egy egészen új szintjéről van szó."

Imádtam, hogy Rafi újra sokat szerepel, és olvadozhattam a romantikusabb részeken, és hát a vége… aww :3 A Felvigyázók seregét is megkedveltem, igen még Belielt is – habár őt leginkább sajnáltam. Penryn anyukájáról azt hittem kiderül majd valami érdekes dolog, de nem. Ő úgy furcsa, hogy normális. Továbbra is fergeteges a nő. :D

"- Mert te mindig olyan illedelmes vagy.
(...)
- De csak  mostanában, mióta veled vagyok."


Penrynt itt újra imádhattam, mivel a testvérére is képes volt már normálisabban tekinteni, + ugye továbbra is megmaradt az a badass csajszi, akit már az első részben megismerhettünk.
Nagyon jó volt az egész. És hát az a borító ^-^ ♥♥

"– Te nagyon különleges lány vagy, Penryn. Csodálatos lány. Az a „nincs több hozzád fogható” fajta."




Borító: Gyönyörűséges, mint az első kettő *-*
Kedvenc szereplő: Penryn, Rafi, Paige és az anyukája
Mélypont: Beliel sorsa... eléggé megsajnáltam szegényt
Fénypont: amikor kaptunk pár romantikus részt is, mert ugye Rafiból sosem elég :)
Csillagozás: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése