Keresés ebben a blogban

2016. január 4., hétfő

C. J. Roberts: Seduced in the Dark – Megigézve a sötétben (A sötét páros 2.)

Könyvmolyképző 2015
480 oldal
Fordította: Sándor Alexandra Valéria


A The Dark Duet második kötete – a Captive in the Dark izgalmas, bizsergető, mozgalmas folytatása.

Mi a bosszú ára? 
Calebet egy titokzatos pakisztáni férfi tartotta fogva szexrabszolgaként. Kiszabadulása óta olyan adósságot cipel, amit csak vérben lehet visszafizetni. 
Az út hosszú és bizonytalansággal teli, de Caleb és Livvie számára minden véget ér. 
Vajon Caleb képes odadobni a szeretett nőt a bosszú kedvéért? Vagy meghozza a végső áldozatot?


Már alig vártam, hogy kiderüljön, mit is hoz nekünk a folytatás. Viszont ez... Hát, úristen! Nem találok szavakat. Az első rész is jó volt, viszont ez messze felülmúlta önmagát. Egyfolytában a körmöm rágtam, annyira izgultam a szereplőkért.

A történet még mindig brutális, még mindig „beteg”, de annyira jól van megírva, hogy nehéz lenne hibát találni benne, ha nem lehetetlen.
A cselekmény ott folytatódik, ahol abbamaradt. Livvie egy kórházban van, viszont már nem Mexikóban. Kiderül, hogy átlépett a határon, hogy végre megmenekült. De hogyan? Mi történt? És hová lett Caleb?
Livvie körül Reed ügynök, és Dr. Sloan tevékenykedik, akik szeretnének rajta segíteni, és az igazat is megtudni.
Reed nagyon szimpatikus karakter, igazi felüdülés. Tetszett a komolysága és elhivatottsága a munkája iránt. Róla is kiderül pár mocskos részlet ;)
Livvie neki meséli el, hogy hogy jutott el idáig, mi minden történt vele. Sloan, a pszichomókus, is egy érdekes új karakter. Az elején nem igazán jött be az a sok hülyeség, ami a száján kijött, de később már megszoktam, úgyhogy kedvelhetőbb volt.
Szóval, Livvie mesél, mi meg visszacsöppenünk a félbehagyott történetbe.

Caleb
Livvie, hát basszus, ez a lány mindig képes lenyűgözni.  Ennyi szörnyűségen keresztülmenni, mégis túlélni. Tényleg egy erős személyiség, aki a túlélésre törekszik. Látni, hogy mennyire meggyötrik az események, a rabság, de érezni a szerelmet is a felszín alatt. 
Livvie (Olivia)
Valahol tényleg érthetőek az érzései és a tettei. Elvégre Caleb volt ott vele mindig, ő "vigyázott rá", törődött vele, és másoktól is védi. Szerintem érthető a rajongása, szerelme a férfi iránt.
Igaz, néhol tényleg elgondolkodik az ember, hogy nem csak egy Stockholm-szindróma az egész.
A kórházban már Livvie is kételkedik, nem mindig tudja, hogy mit is érez a nagy fájdalom mellett.

A Felipe házában történtek igazán megrázóak, ugyanakkor annyira szexuális töltetűek, hogy nem lehet szó nélkül elmenni mellettük. Megismerkedhetünk Celiaval és Kölyökkel, akik szintén rabszolgaként tartózkodnak ott.  Ez a két szereplő is aztán kicsapja a biztosítékot. Csakis jó értelemben. 

Lehet velem van a baj, vagy csak simán engem is megrontott a könyv, de nekem nagyon tetszettek a szexjelenetek is. Alapjáraton nem olvasok ilyesmiket, ezért is csodálkozom, de az biztos, hogy nagyon jók voltak. Komolyan, érezni lehetett azt a feszültséget, a tehetetlenséget, mintha én is ott lettem volna Livvievel, vagy én magam lettem volna ő.


"Akármit is tett, nagyon nagy dolog lehetett. Mindent megváltoztathatott kettőnk között. De azt kérte, hogy menjek vele, s amikor a szeretett férfi arra kér, hogy menj vele, akkor egyszerűen mész."


Ami Caleb-öt illeti, az előző részben még nem igazán tudtam hova tenni, de itt egyszerűen imádom. Végre róla is sikerült sokkal többet megtudnunk, a múltjáról, hogy miért lett olyan, amilyen...
Ő is megszenvedte a magáét, érthető mi sarkallta arra, hogy ilyen emberré váljon. Tényleg csak sajnálni tudom őt is, hogy mit tett vele az élet, és a benne szereplő szörnyetegek.
Jó volt látni, hogy mindezek ellenére képes a gyengédebb érzelmekre, hogy képes valamennyire megváltozni.

A Livvivel közös jelenetei nagyon tetszettek, látni lehetett, hogy valami mélyebb bontakozik ki közöttük.
A befejezést nagyon nem így képzeltem. Teljesen meglepett, és ledöbbentett, de imádtam. Szép lett, kerek lett, minden a helyére került és megoldódott.


"Valaha Caleb fogva tartott a sötétben, most pedig arra használta, hogy elcsábítson benne. Ujjbegyeivel mintákat rajzolt a bőrömre, miközben ajkai megtalálták az utat lefelé a gerincemen…"



"A szeretet és a szerelem a mozgatórugója mindennek."



Ajánlás: Azoknak, akiket nem riaszt vissza az ilyen brutális téma.
Borító: Nagyon gyönyörű, tetszik, hogy megmaradt az eredeti.
Kedvenc karakter: Livvie, Caleb
Mélypont: Az igazság Caleb-ről
Fénypont: Első együttlét, a vége.
Csillagozás: 5/5
KEDVENC!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése