Keresés ebben a blogban

2016. január 4., hétfő

Rólam és a blogról

                                  Magamról


Már nagyon rég szeretettem volna létrehozni ezt a blogot, de valahogy valami mindig gátolt benne. Leginkább az, hogy nem vagyok egy nagy számítógép zseni, de ez már nem is nagyon zavar. Végre eldöntöttem, hogy belevágok. Az új év is adott egy kis kezdőlökést, úgyhogy most itt vagyok.

Rólam elég csak annyit tudni, hogy kigyógyíthatatlan könyvmoly vagyok. Olvasok a buszon, a suliba, az ágyamba, egy jó karosszékben, vagy akár az utcán. Simán ki tudok kapcsolni, ha egy jó könyvet tartok a kezemben. Ezzel, tudom, nem vagyok egyedül.
A következő dolog, aminek hódolok, az az írás. Leginkább rövid versikéket szoktam papírra vetni, de egy ideje már egy saját könyv megírásán is gondolkodom. Tudom, tudom, írni bárki tud, de igazán maradandót alkotni csak kevesen. Remélem én majd az utóbbiak táborát erősíthetem.

Az első könyvemet biztos nagyon fiatalon kezdhettem, mivel már nem is emlékszem, hogy mi volt az. Azt viszont tudom, hogy Thomas Brezina: Fiúk kizárva! könyvsorozata volt az ugródeszkám a mély, történetekkel teli tengerbe. Magába szippantott az olvasás világa. A világ, ahol bármi lehetsz, ahol megküzdhetsz pár szörnyeteggel, beutazhatod a távoli világot, szerelembe eshetsz... Az egyedüli határt a fantázia szabja. Nem csoda, hogy engem is elragadott ez a varázslat.

Szóval ez lennék én. Remélem a lényeg kiszűrhető belőle. :)
A blogról még annyit, hogy remélem tetszeni fog, és másokat is több olvasásra sarkall majd.



Márti  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése