Keresés ebben a blogban

2016. január 8., péntek

Jasinda Wilder: Falling Into You – Zuhanok beléd (Beléd zuhantam 1.)

Könyvmolyképző 2015
336 oldal
Fordította: Kovács Anna

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Kyle volt az első igaz szerelmem, az első minden értelemben. Aztán egy viharos augusztusi éjjelen ő meghalt, és vele halt az is, aki akkor voltam. Colton nem arra tanított meg, hogy hogyan éljek. Nem gyógyította meg a fájdalmam. Nem hozta rendbe. Arra tanított, hogyan viseljem el. Hogy hogyan éljem meg. És végül hogyan engedjem el.
Nell Hawthorne szerelmes Kyle Calloway-be, aki a legjobb barátja, amióta csak az eszét tudja. Ifjú szerelmük elpusztíthatatlan, az élet csupa ígéret számukra. Aztán egy éjszaka Kyle meghal egy tragikus balesetben, Nell pedig egy életre megváltozik.

A temetésen ismeri meg Kyle bátyját, Coltont. Mindketten küszködve próbálnak továbblépni az életükben, amennyire tőlük telik. Évekkel később újra találkoznak New Yorkban, és Colton rájön, hogy Nell valójában sosem tette túl magát Kyle halálán. Úgy tűnik, a lány mélyen gyökerező fájdalmat, súlyos bűntudatot hordoz, magát hibáztatja a történtekért. Colton tudja, hogy nem volna szabad beleavatkoznia, de nem bír magával. Egyiküknek sem könnyű megbízni a másikban, és mindkettejüknek megvannak a maguk démonai. Együtt megtanulják, mi a fájdalom célja, mit jelent a gyógyulás, és mennyire fontos a megbocsátás.

Már nagyon vártam, hogy végre elolvashassam ezt a könyvet, főleg azért, mert a fülszövege kicsit eszembe juttatta a Rule-t, amit imádok. 
Az elejével nem vagyok igazán kibékülve. Nem gondoltam, hogy Kyle is ilyen sokat fog szerepelni. Azt hittem, lesz majd pár ilyen visszaemlékezésféle Nell részéről, úgyhogy ez meglepett. Igazából ez nem is volt rossz, így legalább az ő kapcsolatukba is jobban belemerülhettünk.
Viszont, jaaj… Kyle és Nell szerelme annyira rózsaszín (még nekem is túl sok volt). Itt-ott már kicsit nyálas. :/


Mivel tudtam, mi lesz majd Kyle sorsa, ezért „szerencsére” érzelmileg távolt tudtam maradni tőle. A halála ennek ellenére szörnyű volt és megrázó. :( 
Nellt is sajnáltam, hogy ezen kell keresztülmennie, de a fiú szüleit nála is jobban. Mégiscsak a fiukról volt szó, viszont Nell és Kyle, az csak egy cukormázas tiniszerelem volt és gyerekkori barátság. Ennek ellenére Nellt is meg tudom érteni. Szörnyű trauma lehetett látni, ahogy a legjobb barátja meghal.
 

A történet onnantól lett a legjobb, amikor Colton is felbukkant. 

Jesszusúristen Colton Calloway! ♥♥♥
Ez a srác minden pénzt megér, egyszerűen tökéletes. Ő volt az egész sztori megmentője a csodás kék szemeivel, a gyönyörű hangjával és dalaival. Annyira tetszett, hogy mennyire megbabonázta őt Nell. Tudta, hogy mennyire nincs jól még 2 év elteltével sem, segíteni akart neki, pedig tudta, hogy ő is sérülhet közben. Ó, hát nem csoda, hogy én is fülig beleszerettem :) 
A zenék a könyvben tényleg csodásak voltak, a legjobban mégis Colton saját költeményei tetszettek.

"Védelmezni foglak. Másoktól és magadtól is. Mindig."

 
Nellt sajnos nem tudtam annyira megszeretni, túl sokat nyafogott, saját magát kínozta azzal, hogy nem volt hajlandó engedni az érzéseinek, és ezt ő is tudta. Elég gyenge egy személyiség, könnyen szétesik. Szerencséjére ott volt neki Colton, aki mindig a felszínre húzta.
 Már csak Colton miatt járna az 5 csillag, meg persze a történet is szuper, csak hát Nell… De nembaj.

"Neked arra van szükséged, hogy megengedd magadnak, hogy érezz! 
Érezd, éld át, aztán lépj tovább! 
Csak magunkat gyógyíthatjuk meg. Hagyhatjuk gyógyulni magunkat."

Amit még muszáj megemlítenem, azok Colton szülei. Egyszerűen szörnyű, ahogy vele bántak kiskorában. Nem tudom elhinni, hogy ilyen szívtelenül elbánnak az egyik gyerekükkel, magára hagyják, nem törődnek vele, belesulykolják, hogy ostoba, nem ér semmit. A másik fiukkal pedig annyival jobban bánnak, ő a kis kedvencük. Ezt tényleg nem hittem volna, mivel Kyle körül tényleg olyan másképp viselkedtek, mint amit Colton leírt.

A történet igazából nagyon szép és romantikus. Tele van jobbnál jobb jelenetekkel, érzelemkimutatással, és nemsemmi ágytornával. Hmm...


SPOILER!


Tetszett a végén az a nem várt fejlemény a babával, viszont Jasinda Wilder még itt is belerúgott a szereplőkbe. Az írónő még a végén is jól meggyötri szegényeket egy halálesettel. SPOILER VÉGE!
 

Nekem nem volt olyan, mintha túl gyorsan történt volna minden. Szerintem minden nagyon jól alakult ki a maga idejében. A vége viszont olyan, mintha nem lenne befejezve. Úgy örültem volna még valami epilógusnak, vagy valami.


Borító: Nagyon tetszik :)
Kedvenc szereplő: Colton
Mélypont: Halálesetek
Fénypont: Colton felbukkanásai, éneklése, a sok szép dal...
Csillagozás: 4.5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése