Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 12., hétfő

Penelope Douglas: Szívatás (Fall Away 1.)

WOW kiadó 2015
344 oldal
Fordította: Bótyik Bettina Zora

Végre magyarul is olvasható Penelope Douglas nagysikerű sorozata, a Fall Away!
A nevem Tate. Valamikor ő is így hívott. Most viszont szóba sem áll velem. De békén sem hagy.
Régen a legjobb barátom volt. Aztán egyszer csak ellenem fordult. Mindennap megkeserítette az életemet. Elérte, hogy megalázzanak, kirekesszenek, pletykáljanak rólam. A szívatásai egyre kegyetlenebbé váltak, szinte belebetegedtem abba, hogy folyamatosan meneküljek előle. Még Franciaországba is elmentem egy évre csak azért, hogy elkerüljem.
De mostanra elegem lett a rejtőzködésből. Talán ő nem változott meg, de én igen. Itt az ideje, hogy felvegyem vele a harcot, és visszavágjak neki.
Többé nem hagyom, hogy terrorizáljon.

Harc, titkok, múlt és jelen. De mit hoz a jövő? Hova vezet Tate és Jared szenvedélyes kötéltánca? Minderre választ ad a sorozat első kötete.

Ejha, ez nagyon jó volt! Emlékszem, már a magyar megjelenés előtt fölkeltette az érdeklődésemet, csak később valamiért elbizonytalanodtam a könyvvel kapcsolatban. Nagy hiba volt, mivel teljesen lekötött már az elejétől kezdve.

"Vihar voltál napos időben, mennydörgés az unalmas,felhőtlen égen."

Érdekes volt és fájdalmas. Nagyon sajnáltam Tatumot, egyszerűen utálom az olyanokat akik terrorizálják az embereket. Ezért is volt az, hogy féltem, hogy fogom így megszeretni Jaredet… A végére viszont sikerült, még szurkoltam is nekik. Nehéz nem megkedvelni a kis…. khm-t… annyi szent. :D Mocsokság volt, amit Jared művelt annyi éven keresztül Tatummal, úgyhogy én egyáltalán nem bántam, amikor a ő sem omlott mindjárt a srác karjaiba, és olyan bizonytalan volt vele. Persze volt pár cselekedet Tate részéről is, amit nem tartottam helyesnek. De végülis, hé, senki sem tökéletes, és ilyen vérmérséklet mellett tényleg teljesen passzolnak Jareddel. xP

Tetszett Tate erős jelleme. Nem hagyta többet magát terrorizálni, hanem felvette a harcot, és visszatámadt. Tényleg le a kalappal előtte, nagy fejlődésen ment keresztül az biztos. Viszont még neki is szüksége van néha útmutatásra, hogy ne legyen belőle is zsarnok. A kedves nagymama szépen útba igazította, ami segített a Jareddel való kapcsolatának javulásában is.

"– Meg akarlak érinteni – suttogta az ajkamra. – Érezni akarom, ami az enyém. Ami mindig is az enyém volt."

K.C.-t a drága barátnőt én elküldtem volna a jó…. -ba. Milyen barátnő már az ilyen? Őt utáltam. Ellenben Madoc, ró
la még nagyon szeretnék olvasni. ^-^ Igaz, hogy ő se kezdte valami pozitívan, de rajta látni lehetett, hogy tényleg megbánta a tetteit. Plusz azok a poénjai... :D
Imádtam, hogyan alakult Tate és Jared kapcsolata, alig várom, hogy még többet megtudhassak Jared életéről a következő részben.


"A tegnap örökké tart.
A holnap soha nem jön el.
Nélküled."





Borító: Nagyon szép. Sokkal jobban tetszik, mint az eredeti.
Kedvenc szereplők: Tate
Mélypont: Jared viselkedése, a végén az a videó
Fénypont: első csók, a verseny, végre együtt
Csillagozás:
5/4.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése