Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 1., csütörtök

Jamie McGuire: A ​Beautiful Funeral (Maddox Brothers 5.)

Magánkiadás 2016
238 oldal
Nyelv: angol

Losing has never been easy for a Maddox, but death always wins.

Eleven years to the day after eloping with Abby in Vegas, Special Agent Travis Maddox delivers his own brand of vigilante justice to mob boss Benny Carlisi. Vegas's oldest crime family is now preparing for vengeance, and the entire Maddox family is in danger.
The secret Thomas and Travis have kept for a decade will be revealed to the rest of the family, and for the first time the Maddoxes will be at odds. While none of them are strangers to loss, the family has grown and the risk is higher than ever. With brothers against brothers and wives taking sides, each member will make a choice—let the fear tear them apart, or make them stronger.


Én szeretem a Maddox könyveket, nagyon-nagyon, de ez most nem esett valami jól. :( Kellett a gondolkodási idő, hogy összeszedjem a gondolataimat, és magamat is, mert egyszerűen kikészítettek a szereplők. Imádtam, amikor mindegyik Maddox tesó megkapta a saját happy endjét a könyvében, így nem örültem, hogy ennyi év után kiderült, nem is mindenki él olyan boldogan.

A történet izgalmas volt, főleg, hogy így összehozta az egész családot, viszont engem ez a Bennys ügy már baromira zavart. Ez a sztori már egyszer le lett zárva, azt hihettük Abby és Travis végre biztonságban élhetnek, de nem. És nemcsak, hogy ők nem, de a komplett család nem volt biztonságban. Akármennyire is izgi lett így a cselekmény, nem tudtam nem haragudni Thomasra, Travisre, Liisre, Abbyre, az FBI-ra…. Teljes mértékben Trentonnal értettem egyet, mert szerintem az ő helyében én is ennyire kiborultam volna.
Ezek ellenére valamennyire mégis tetszett a könyv, csak nem úgy istenigazából, ha ez érthető. Tetszett, hogy a történetet az összes szereplő felválta meséli, így mindenki fejébe beleláthattunk egy kicsit.
Thomassal kezdődik, és Jim fejezi be. Jim fejezete volt az, ami igazán gyönyörűre sikeredett.


„I did my best.”
I interlaced my fingers in hers, and she squeezed my hand. „You were perfect. I knew you could do it.”


Én azt hittem tudtam, mit takar a cím, hogy ki lesz az aki… De tévedtem, meg nem is. Mert a könyvben összesen 3 temetés van, viszont csak egy volt, amiért legszívesebben kinyírnám az írónőt. Nem hiszem el, hogy pont őt, a drága Olive-t kellett megölni. :'( Hogy tehette ezt Jamie? Az az édes lány, aki senkinek sem ártott. :( Az ő halála az, amit egyszerűen nem tudok megbocsátani. Azt szerintem mindenki gondolta, hogy Jim fog meghalni, én is rá tippeltem, így rajta nem is lepődtem meg, viszont attól még nagyon fájt. Szomorú voltam, hogy ő is eltávozott, de ő legalább együtt lehetett végre a feleségével. Ami szép is egyben.
Elég nagy veszekedések mentek testvérek, és feleségek között. Valahol várható is volt, ilyen idegtépő helyzetben, de attól még nem volt jó erről olvasni. Az egyedüli nyugis pár Tyler és Ellison volt, akik próbáltak mindig semlegesek maradni. Úgy tűnt ők az egyetlenek, akik boldogan élik a házas életet, + még Shepley és America. Legalább valaki.
De legalább a gyerekeket imádtam, főleg Falyn és Taylor kisfiát. Nagyon cuki volt. :)

Sajnos nem tudom többre értékelni a könyvet, hiába voltak szebb pillanatai. Bennem lerombolta az eddigi boldog emlékeket Maddoxékról, amit én sajnálok a legjobban. Talán úgy kéne tennem, mintha ezt a részt nem is olvastam volna. Most megyek, és szomorkodok még egy sort. :(

„It's hard to see the light in circumstances like this, even if you're holding the candle.”



Borító: Szép, és illik a történethez
Kedvenc szereplők: Trenton, Olive, és még Travis és Thomas is - még ha rájuk haragudtam is :P
Mélypont: az egyik személy halála, Falyn és Taylor, a sok hazugság és veszekedések
Fénypont: a kezdés *-*, Falyn és Taylor kisfia, Jim fejezete
Csillagozás: 5/3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése