Keresés ebben a blogban

2017. január 18., szerda

David Levithan: Egy ​másik nap (Nap nap után 2.)

Maxim Könyvkiadó 2016
336 oldal
Fordította: Vince Judit Andrea

Minden nap ugyanolyan Rhiannonnak. Már elfogadta az életét, meggyőzte magát: megérdemli távolságtartó, temperamentumos pasiját, Justint, és még bizonyos útmutatásokat is írt magának: Ne számíts túl sokra. Kerüld el a feldühítését. Sose add fel a reményeidet.
Mindez addig a bizonyos reggelig működött is, amikor minden megváltozott. Úgy tűnt, Justin végre meglátja őt, és ez volt az első alkalom, hogy igazán vele akart lenni, így hát eltöltöttek együtt egy tökéletes, csodás napot, amiből Justin másnap reggel egy percre sem emlékszik. Rhiannon összezavarodik, mindent kérdőre von, és mindezek felett kétségbeesetten vágyik egy újabb csodás napra. Nem sokkal később egy idegen megszólítja, és elmondja neki, hogy az a Justin, akivel azt a napot eltöltötte, aki elérte, hogy igazi, életteli embernek érezze magát, az a valaki nem is Justin volt.

Én nagyon el voltam tévedve, ugyanis úgy kezdtem neki ennek a könyvnek, hogy ez a Nap nap után folytatása lesz, nem pedig ugyan az a sztori csak Rhiannon szemszögéből. Ez miatt kicsit elkeseredtem, de azért érdekelt, hogy a lány hogyan élte meg ezt az egészet.

"Nem kell megköszönnöd. Csak olyan jó látni, hogy végre kilépsz az árnyékából. Mert a dolgok nem fejlődnek az árnyékban, tudod?"

Sajnos így elég unalmasra sikeredett a történet, mert „A” esetében minden nap más ember életbe nyerhettünk betekintést, itt meg maradtunk Rhiannonnal, Justinnal és a batáti társaságukkal. Justin és Rhiannon is nagyon mentek már az agyamra a folytonos szenvedéseikkel, + hogy Rhiannon azt állítja szereti Justint annak ellenére, ahogy az bánik vele. Elkeserítő.


"Az emberek sok mindent el tudnak viselni, hogy elérjenek oda, ahol lenniük kell."

De azokat a részeket nagyon vártam, ahol „A” is jelen van, mert továbbra is kedvelem a karakterét. Mivel nem emlékeztem már minden részletre pontosan, így jó volt feleleveníteni a történteket. Engem tényleg érdekel, hogy „A” miért olyan, amilyen, és hogy lehet-e ez ellen tenni valamit azon kívül,amit már elmondott. Remélem a folytatásban már erre is fény derül.
Rhiannont abban teljesen megértem, hogy miért nem tud így együtt lenni „A”-val, de mint mondtam, reménykedem, hogy lesz más megoldás.


"
Nem hiszek a tündérmesékben, de hiszek benned."


Borító: Tetszik, de az első részé szebb ;P
Kedvenc szereplők: kedvenc még nem is annyira, de "A"-t kedvelem a legjobban...
Mélypont: Justin... a kapcsolata Rhiannonnal meg úgy minden kettejük között -.-, + hogy Rhiannon milyen kis naiv
Fényponyt: a tengerpartos rész, A és Rhiannon táncol, és a vége
Csillagozás:
5/4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése