Keresés ebben a blogban

2017. január 5., csütörtök

Új év BOOK TAG

Köszi K_A_Hikari a kihívást. Hát ha te megcsúsztál, akkor én is. :D De sebaj.


A legjobb könyv és/vagy könyv sorozat, amit 2016-ban olvastál:
A legjobb könyvből kettő is van. Az egyik Kim Holden: Bright Side, és a másik Mia Sheridan Stinger- A skorpió fullánkja
A legjobb sorozat, amit 2016-ban kezdtem el olvasni, és be is fejeztem, a Men of Honor sorozat.

Nemrégiben (= 2016-ban) megismert írók, akiktől szívesen olvasnál még:
K.C. Lynn - övé a MoH sorozat, Amy Harmon és Kim Holden <3



Melyik könyvből készült film/sorozat adaptációt várod a leginkább?

A Mielőtt megismertelek-et vártam a legjobban, és nagyon tetszett is. Plusz még nagyon várom a A viskó adaptációját. Igaz, könyvet nem olvastam, csak egyszer kezdtem neki még régebben, de az előzetes alapján nagyon jónak tűnik. Lehet, hogy újra meg kéne próbálkoznom a könyvvel is.

Nevezd meg a karakter(eke)t, akitől nem sajnálnád az éjféli csókodat!
Rowan jöhet csak nehogy Aelin felégessen xP, továbbá Carson Stinger
♡♡♡, Gus, Ambrose, Rafe, Roth, Tamlin, Kolan, Cade vagy Sawyer (újra Moh sorozat).... oh, és Adam Connor!
- Na igen, nehéz a választás. :D

Mik szerepelnek a 2017-es várólistádon?
- K.C. Lynn eddig nem olvasott könyvei
-
Rick Yancey-től a Végtelen tenger
- Oblivion - Feledés 2.
- Forbidden - Kimondhatatlan
- A fehér rózsa
- Angyali kísértés
- The Bird and the Sword Amy Harmon-tól
...és még egy csomó más, de ezek a legfontosabbak

Mennyi könyvet remélsz elolvasni 2017-ben?
Remélem 100 minimum meglesz. :)

Részt fogsz venni a GoodReads Reading Challenge-en vagy bármilyen hasonló (esetleg várólista csökkentő) eseményen?
Jelentkeztem a molyon a Nagy Fantasy reading Challenge 2017 és a Reading Challenge 2017 kihívásra, remélem sikerül teljesíteni. :) De GoodReads-en nem.

Tettél bármilyen újévi fogadalmat? (Blogos, könyves, satöbbi.)
Idén nem. Sose szoktam semmilyen újévi fogadalmat tenni, egyedül tavaly tettem, hogy minden hónapban elolvasok minimum 1 angol könyvet, és ezt be is tartottam. Sőt, aztán már nem csak egyet, hanem volt hogy többet is elolvastam.

Kiket hívsz meg a book tagre?
Hmm... mondjuk Naiva, loveQhuay és Gothic01, ha van kedvetek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése