Keresés ebben a blogban

2017. január 20., péntek

Kylie Scott: Lead ​– Szóló (Stage Dive 3.)

Könyvmolyképző 2016
440 oldal
Fordította: Császár László

Megszelídítheti a szerelem a rock n’ roll leghírhedtebb fenegyerekét?

A Stage Dive énekese, Jimmy Ferris megszokta, hogy azonnal megkap mindent, amit csak akar – egész eddigi élete a vad bulizásról és könnyű csajokról szólt. Végül azonban túltolja a rock n’ rollt, és az elvonón találja magát, utána pedig megkapja személyi asszisztensnek Lenát, akinek egyik legfontosabb feladata megakadályozni, hogy visszaessen.
Lena nem hajlandó elviselni szexis főnöke allűrjeit, és annak ellenére, hogy az első pillanattól kezdve szinte izzik körülöttük a levegő, elhatározza, hogy a kapcsolatukat szigorúan szakmai alapon tartja. Jimmy azonban túlságosan messze megy, és a fenegyerek hirtelen rádöbben, hogy nagyon könnyen elveszítheti a legjobb dolgot, ami az életében valaha történt. Vajon meg tudja győzni makacs asszisztensét, hogy vállalják a kockázatot, és hagyja, hogy a szíve vezesse?


Emlékszem mennyire nem bírtam Jimmyt az első részben, és akkor kicsit féltem is az ő könyvétől. De aztán mindenki elkezdte agyon dicsérni, így már én is alig vártam, hogy olvashassam. És igazatok volt, mert fú, ez eszméletlen jó lett! *-*

"
– Egy csomó gyümölcsöt eszem. Már most is egészséges vagyok.
– Pitébe töltve nem számít.
Bárcsak lézert tudtam volna lőni a szememből! Rohadjon meg a technika, amiért ilyen lassan fejlődik! "


Ki gondolta volna, hogy Jimmy ennyire édes is tud lenni, ha a megfelelő személyről van szó?! Annyira jók voltak a csatározásai Lenával, tisztára felpezsdítette a vérem. Néha nekem is kedvem lett volna valamit hozzávágni Jimmyhez csak úgy a vicc kedvéért. :D De nem, Jimmyt szeretjük, még akkor is, ha néha nagyon önfejű tud lenni.

"Ő volt az én Rómeóm fekete farmerben, és ahogyan az, szinte biztos, hogy ez a történet is tragikus halállal ér majd véget."


A csajok közül azt hiszem eddig Lena a totális kedvencem. Egyszerűen hihetetlen egy csaj. Végigröhögtem a könyvet. Tetszett, hogy egy percre sem bírta befogni a száját, és amikor mégis, akkor a gondolatai voltak fergetegesek. Minden egyes jelenete Jimmyvel isteni volt, csak úgy forrtak a lapok.
Ó, és a futós részek. Részvétem, Lena, annyira átéreztem gyötrődésed, mivel én is kb. annyira vagyok aktív, mint te. :D

Ezek után már alig várom, Ben mit produkál majd nekünk. :)


"
Angyalok sem mosolyognak nálam ártatlanabbul. Próbálkozhatnak, de ezek a mocskos szájú, szárnyas, hazug kis disznók akkor is elbuknak."


Borító: továbbra is nagyon szeretem :)
Kedvenc szereplők: Lena, David, Jimmy, Ben és itt Mal is :D
Mélypont: amikor Jimmy annyira önfejű volt
Fénypont: a Ben-es randi, ajtó berúgás Lena módra :D, futás = kínszenvedés, első csók, a vége :3
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése