Keresés ebben a blogban

2017. április 13., csütörtök

J. R. Ward: The ​Chosen (The Black Dagger Brotherhood 15.)

Ballantine Books 2017
544 oldal
Nyelv: angol

Xcor, leader of the Band of Bastards, convicted of treason against the Blind King, is facing a brutal interrogation and torturous death at the hands of the Black Dagger Brotherhood. Yet after a life marked by cruelty and evil deeds, he accepts his soldier’s fate, his sole regret the loss of a sacred female who was never his: the Chosen Layla.
Layla alone knows the truth that will save Xcor’s life. But revealing his sacrifice and his hidden heritage will expose them both and destroy everything Layla holds dear—even her role of mother to her precious young. Torn between love and loyalty, she must summon the courage to stand up against the only family she has for the only man she will ever love. Yet even if Xcor is somehow granted a reprieve, he and Layla would have to confront a graver challenge: bridging the chasm that divides their worlds without paving the way for a future of even greater war, desolation, and death.
As a dangerous old enemy returns to Caldwell, and the identity of a new deity is revealed, nothing is certain or safe in the world of the Black Dagger Brotherhood, not even true love . . . or destinies that have long seemed set in stone.

Még mindig annyira jó. Szerintem ezt a sorozatot akármeddig tudnám olvasni. :)
A Chosent nem vártam annyira, mint pl. a Beast-et, vagy legalábbis nem a Layla és Xcor részeket, helyette inkább a Qhuay páros és főleg Lassiter érdekelt. Nem nagyon hittem benne, hogy Laylát és Xcort valaha megszeretem, de történnek csodák. Vagyis csak az utóbbira nézve, mivel az ex-kiválasztottat még mindig ki nem állhatom. Viszont Xcor… hát, mit ne mondjak, nagyon meglepett. Ki gondolta volna, hogy milyen szépeket is tud mondani, ha szerelmes?! És hogy megjön az esze, mert most végre racionálisan viselkedett. Szóval igen, Xcor jöhet – de azért nem Testvéri szinten –, míg Layla mehet, amerre lát.

„My heart is ever yours. Where'er I go, it is with you, through the darkness and into the light, from all my waking hours to those in which I sleep. Always… with you.”

Nagyon sokszor csak néztem, hogy mik történnek ebben a részben. Volt pár elég durva dolog! :O De egy csomószor a szívem szakadt meg – főleg Qhuinn, Blay, Vishous és Jane miatt. A Qhuay párosból sokkal többet szerettem volna kapni, főleg boldog jelenetek, de azért így is nagyon jó volt újra látni őket.♥ Ami V-t és Janet illeti, nagyon, nagyon, nagyon, de nagyon remélem, hogy a következő részben minden tisztázva lesz, és hogy ők ketten le fognak szépen ülni, és mindent meg fognak beszélni egymással, mert ez így nem mehet tovább. Baromi dühös leszek, ha Ward valami rosszat mer tenni kettejükkel. Szerencsére voltak iszonyat cukker és aranyos jelenetek V-vel, ami kompenzált egy kicsit. :)


But there were a lot of times in life when you were dancing with the devil and had no idea evil was your partner. And you didn’t find out until it was too late.

Lassiter – na itt csak annyiban csalódtam, hogy milyen keveset szerepelt már szegénykém? :( Plusz én annyira vártam, hogy kiderüljön, aminek ki kell derülnie, erre csak Layla tudta meg?? No, ne már! Juj, de várom már a reakciókat, és V fejét, amikor rájönnek, hogy Lassiter az új Őrző. :D Én annyira büszke vagyok a mi kis bukott angyalkánkra. Végre kijár majd neki is a tisztelet.♥

Wrath, Beth továbbra is nagy kedvencek, de azért tőlük is padlót fogtam párszor. Nem a szerelmi életük miatt – arról itt most nincs is szó – ,hanem a döntéseiket Laylát és Xcort illetőn. Viszont ennyi erővel a többi páros is meglepett a semmi reakciójukkal. Furcsa.
A Throe részeket nem igazán szerettem, pedig ő is aztán vitt érdekességet a történetbe. Mi lesz még itt! :O

„…No matter what it takes, I’m going to prove that I love you and I need you and I want you—and that those kids are yours.”
Therese – jesszusmaris!!! Imádom, imádom, imádom. *-* De boldog voltam, amikor feltűnt. Kíváncsi vagyok, pontosan, hogy is lesz ez majd megoldva. Mindenesetre, eddig nagyon bejövős a dolog. :))
Jo, Assail, Saxton és Marcus – jó lett volna belőlük is sokkal többet kapni. Főleg Assail-ra fájt nagyon a fogam + Jo-ra, így eléggé elszomorodtam, amikor nem volt semmi.
Tetszett, hogy a könyv vége boldogan zárult, egy kissé már túl boldogan is, ami a hirtelen kialakult nagy családot illeti. :/
Xcor, Layla, Qhuinn, Blay és a gyerekek… Banditák  Hát nem tudom, szokni kell, az biztos.
Jöhet Assail könyve!♥ :D

“I’ve brought you some tea.”
(…)
“Come here,” he said, reaching out to take her hand. “You are what I need.”


Borító: Nagyon nem jön be. :D Viszont ez a változat egy fokkal jobb, mint a másik.
Kedvenc szereplők: Lassiter, Tohr, Qhuinn, Blay, és Vishous is :)
Mélypont: Na abból volt egy csomó, de főleg a Layla-Tohr párbeszéd, meg Vishous, khm... gondolatai - ó, és a Qhuay szomorú részek :(
Fénypont: az elején Qhuay cuki pillanatok, Tohr+Autumn rész
♥, Lassiter annál a résznél, amikor Layla rájön..., Therese felbukkan
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése