Keresés ebben a blogban

2017. április 4., kedd

Joss Stirling: Angel (Lélektársak 5.)

Manó Könyvek 2017
272 oldal
Fordította: Halmai Gergely

Angel lobbanékony természetű. Nehezére esik palástolni azt a képességét, amellyel uralni tudja a vizet. Ám ahogy összetalálkozik a borongós, de jóképű Marcusszal egy nyári fesztiválon, ahol mindketten fellépnek, úgy érzi, mintha a hullámok őt is elsodornák: a fiú énekétől az ő lelke is dalra fakad. Kölcsönös vonzalmuk feltartóztathatatlanul tör előre, akár a dagály; ám Marcus bizalmatlansága Angel adottságával szemben még erősebbnek bizonyul. Hogy maradhatnak együtt, ha Marcus képtelen elfogadni Angel valódi énjét, és mit jelenthet ez kettejüknek? És ahogy a hurok egyre jobban szorul a savant közösség körül, legfőbb ideje eldönteni, hogy ki melyik oldalon áll. A nagysikerű Lélektársak-sorozat savantjainak szövevényes története ezzel az izgalmakkal és humorral átszőtt regénnyel folytatódik.

Megadom az 5 csillagot, mert szerettem, viszont eddig ezt a részt éreztem a leggyöngébbnek. Nem volt semmi baj a karakterekkel, sőt. Angelt egyszerűen imádtam, tetszett, hogy mennyire hiperaktív és bulizós, mindig mosolyog… Én is végig mosolyogtam az egész könyvet miatta. :)
Jó volt a Benedict csapat is. Most Will-nek jött el végre az ideje, hogy megismerkedjen a lélektársával. És persze nagyon cukik voltak, sajnáltam is, hogy nem láthatunk bele az ő, vagy a társa fejébe.

"
A színpadmester megbökte a hátamat, így elindultam. El ne ess! Ne nyomj itt egy Oscar-gálás Jennifer Lawrence-t , mondtam magamnak."

Tetszett, hogy Misty, Alex és Summer is aktívan részt vesznek a történetben. A koncerteket imádtam, Angel képességét, és hogy hegedül, imádtam! Marcust… hát az elején nagyon, aztán később kevésbé szerettem. Viszont a végére csak sikerült újra megkedvelnem. Tudom, hogy sok lehetett neki ez így egyszerre, de akkor is. Elvártam volna, hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. Sajnos itt most nem jött annyira át a nagy szerelem, remélem Summer könyve ütősebb lesz. Elvégre Victor is benne lesz. ;)


"
Én a sor végén álltam, amikor az önuralmat osztogatták; sőt, nem, valószínűleg ahhoz sem volt türelmem, hogy eleve sorba álljak érte."


Borító: Nagyon szép *-*
Kedvenc szereplők:
Angel, Will, Misty és Alex
Mélypont:
Marcus viselkedése a savantos dolgok miatt, főleg amikor a legnagyobb szükség volt rá :/
Fénypont: Angel és az asztal tánc, Will megtalálja a lélektársát, Angel+Marcus első találka, végén a koncert...
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése