Keresés ebben a blogban

2017. április 4., kedd

Katie McGarry: Take ​Me On – Kísérj el! (Feszülő húr 4.)

Könyvmolyképző 2016
488 oldal
Fordította: Komáromy Rudolf

A múlton nem változtathat, de Haley jövőjén talán igen.
A kick-box bajnok Haley egy tragikus végű este után megesküdött, hogy többé be sem teszi a lábát a ringbe. Csakhogy a srác, akit képtelen kiverni a fejéből, éppen az ő becsülete védelmében fogad el kihívást egy vad mérkőzésre. Haley-nek muszáj edzenie West Younggal. A nehezen kezelhető West megtestesíti mindazt, amitől Haley mindig is óvakodott. A segítsége nélkül azonban a srác öt másodpercig sem maradna talpon a szorítóban.

West súlyos titkot őriz, elhallgatja Haley elől, kicsoda ő valójában. Azzal, hogy segít a lánynak – azaz megküzd érte –, esélyt kap a jóvátételre. Amire annál is inkább szüksége van, mert az ő hibájából hullik szét a családja.
Ki kell állnia – férfiként.
Haley és West megállapodnak, hogy a kapcsolatukat szigorúan a szorítóra korlátozzák. Vajon érzéseik rácáfolnak az elhatározásukra? Vajon érdemes harcolni a szerelemért?

Nagyon szerettem.♡ Igaz, hogy voltak aggályaim, mert a Szívkarambol magasra tette a lécet, de én egyaltalán nem csalódtam a könyvben. West és Haley története ugyan olyan csodásra és szívszorítóra sikerült, mint azt már az irónőtől megszokhattuk. Kicsit aggódtam West vérmérséklete miatt, hogy majd tuti csökönyös lesz, ami a Haley iránti érzéseit illeti, de nem. Nagyon meglepett, hogy West milyen édes is tud lenni. Sikerült a padlóra küldenie. No, nem úgy :D

"Az esést elszenveded. Az ugrás a saját döntésed."

Haley-t is csodáltam, mert egész idő alatt erős volt, próbálta a családját óvni. Igaz, hogy jobban is bízhatott volna Kaden-ben és Jax-ben, de abban mi lett volna az érdekes. :)
Örültem, hogy Rachel, Isah és Abby is szerepeltek. Várom a folytatást.

"– Nem irtózom betegesen mások közelségétől, úgyhogy az
ölembe ülhetsz.
Leesik az állam. Jól hallottam?
– Te… – Nincs rá szó. – Te egy…
West int, hogy folytassam. Atyaúristen, ennek ez játék.
– Jóképű? Ellenállhatatlan?"




Borító: Szeretem:)
Kedvenc szereplők: Haley és West, + még Abby, Isah és Rachel <3 
Mélypont: Haley bácsikája, West szülie - nem csak Rachel-nek kellett megszenvedni ezekkel a ''csodálatos'' szülőkkel
Fénypont: amikor West besurran Haley szobájába, amikor végre együtt vannak, és a vége, mert West tényleg harcolt Haley-ért *-*
Csillagozás: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése