Keresés ebben a blogban

2016. február 8., hétfő

Laurelin Paige: Fixed on you – Megtalállak még (Fixed 1.)

Libri 2015
348 oldal
Fordította: Horváth M. Zsanett


New York szívében, egy toronyház elegáns irodájából nyíló titkos szobában veszélyes egyezség születik. 

A lány szemtelenül fiatal, intelligens és rámenős. Nappal egyetemista, éjjel felszolgáló egy bárban. 
A férfi sármos, makacs és célratörő, csak a mások feletti korlátlan hatalom hozza lázba. 
A lánynak sürgősen pénzre van szüksége, a férfi tisztességtelen ajánlatot tesz neki. 
A férfi látszólag mindent tud a lányról, a hatalmában tartja, rendelkezik a teste felett. Alayna Wither az a nő, akit talán még szeretni is tudna. 
A lány azonban sötét titkot őriz; megszállottjává tud válni annak, akit megszeret. Hudson Pierce, a bár új tulajdonosa, multimilliomos szépfiú úgy hat rá, akár a legkeményebb drog.
És a testet-lelket felőrlő hajsza megkezdődik…

Érdemes volt várni ezzel a könyvvel, mert most pont jókor jött :) Teljesen elbűvölt és kikapcsolt. A történet egyszerű, nincs túldrámázva, hol aranyos és vicces, hol kicsit érzelmesebb és fájdalmasabb, egyszerűen tökéletes. 

Alayna egy érdekes, és nagyon megnyerő karakter. Ismeri a hibáit, de próbál rajtuk változtatni, tényleg egy élettel teli karakter. Tetszik, hogy mindig őszintén beszél Hudsonnal, még ha elsőre nem is, de másodjára már elmondja, hogy mi bántja, hogy mit gondol. És a neve iszonyatosan gyönyörű *-* Nagyooon tetszik.
Alayna Withers

Ami Hudsont illeti… jaj, ide nekem, én is akarom :3 Annyira kíváncsi vagyok, mi rejtőzik még ebben a pasasban, csupa rejtély. Nagyon könnyű belehabarodni, mivel hihetetlenül megkapó, sármos, és nagyon-nagyon szexi.


"– Hudson? – szóltam halkan, remélve, hogy nem feltűnő a hangomban a csodálat. 

– Igen, kedvesem? 
– Igazából nem vagy seggfej. 
A szája elé tartotta a mutatóujját. 

– Másoknak el ne áruld! Tönkretennéd a hírnevem."

Hudson szülei pedig, vagyis inkább csak az anyja, hát szörnyű egy perszóna. Hogy viselkedhet valaki így a saját fiával? Azt állítani, hogy képtelen szeretni, csak azért mert van volt  egyféle függősége.
Hudson Pierce

Igazából a Hudson és Alayna között levő kapcsolat épp azért is tetszik annyira, mert a mind a ketten hasonlókon mentek keresztül, mind a ketten megsebzettek, és szükségük van valakire, akire támaszkodhatnak.

"– Talán valóban zsarnokként viselkedtem. De én domináns személyiség vagyok. Megpróbálhatok változtatni néhány dolgon, de a személyiségemet sosem tudom megváltoztatni. – Egyre halkabb lett a hangja. – Te igazán megérthetnéd."

Többen panaszkodnak a túl sok szexjelenet miatt, de én nem éreztem eltúlzottnak. Pont ez tesz erotikussá egy erotikus történetet. Vagy nem?!
Az is nagyon tetszett, hogy nem volt függővég. Hogy nem volt fölösleges dráma, de érezni lehet, hogy a folytatásban még vár ránk valami.
Hát, alig várom, hogy kiderüljön :)



Borító: Érdekes, titokzatos, nekem tetszik :)
Kedvenc szereplő: Hudson, Alayna
Mélypont: Hudson anyja
Fénypont: Az őszinte pillanatok, Hudson-Alayna közös részek, vége
Csillagozás: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése