Keresés ebben a blogban

2016. február 2., kedd

Colleen Houck: A tigris küldetése (Tigris 2.)

Könyvmolyképző 2013
622 oldal
Fordította: Pásztor Judit

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Hazatérve Oregonba Kelsey megpróbálja újra összeszedni széthullott élete darabjait, és elfojtani Ren iránti érzelmeit. Ám a veszély ott leselkedik a sarkon túl, arra kényszerítve a lányt, hogy visszatérjen Indiába, ahol útra kel, hogy teljesítse a második küldetést ezúttal Ren fekete, rosszfiú öccsével, Kishannal, akit szintén sújt a tigrisátok.
Telis-tele halálos veszedelmekkel, mágikus álmokkal és a szív választásaival, A tigris küldetése a triót még egy lépéssel közelebb juttatja annak az átoknak a megtöréséhez, amely hármójukat összeköti.

Totál. Kész. Végem van. Ezt a könyvet aztán nagyon nehéz volt csillagozni.
Az első felét nem bírtam, mert amennyit Kelsey leszenvedett, nyavalygott és sopánkodott, az nem igaz. Aztán, amikor Ren végre felbukkant, annyiiiira tetszett *-* Mármint Ren, meg persze a romantikus részek is Kelsey-vel, de leginkább Ren. A végére persze megint majd el durrant az agyam.Kelsey Oregonba visszatérve hirtelen nagyon felkapott lesz, minden pasi csak őt akarja. Ő meg, minek is vesztegesse az időt, elmegy egyszerre hárommal is randizni. Nem semmi a csaj -.- Bírtam, hogy közben folyamatosan azt hangoztatja, hogy ha Ren szeretné, és tényleg fontos lenne a számára, akkor már rég felhívta volna, meg meglátogatja... Istenem, te lány! Hát nem TE mondtad neki, hogy hagyjon békén? Hogy gondolja át tényleg szeret-e? Nem TE voltál az, aki elhagyta őt? Erre még neki áll feljebb, hogy nem hívja fel. Hát normális az ilyen? Nem hiszem. 
Kelsey
Lényeg, hogy a háromból egyet mindjárt az első randi után dobja, így marad még kettő, viszont Li a favorit. Mikor már ott tartottam, hogy totálisan eldobom az agyam, végre felbukkant Ren. Örültem, hogy no most már kezdődnek a jó dolgok, de nem. Mert ugye Kelsey nem tud választani élete szerelme, és Li között, akit csak nemrég ismert meg, de kedvel. Megőrülök! Csak úgy titokban elárulom, hogy végül nem is Kelsey választott, hanem Li mondta a csajnak, hogy látni rajta, hogy Rent szereti, ezért inkább legyen vele. Persze épp ekkor ugrott be Kelsey-nek is, hogy bizony, Ren számára a tökéletes férfi. Ha rajta múlt volna, szerintem még olyan fél évig biztos szenved, hogy kit válasszon xP

Telnek, múlnak a napok, Kelsey és Ren végre boldogok és szerelmesek. Élik együtt csodálatos életüket. Igazából akármennyire is volt ez kicsit túl rózsaszín, nekem bejött. Én szeretem az ilyen romantikus részeket. Végre megnyugodtam, hogy több időt töltünk el az én kedvenc tigrisemmel ^^
Ren


Sajnos az élet, vagyis Colleen Houck, itt is közbeszólt. Rent sajnos megint elrabolják, így a könyv felétől nem szerepel :(
Eközben Kelsey és Kishan útnak indul Indiába, hogy megszerezzenek még egy isteni ajándékot, amitől a tigrisek közelebb kerülnek az átok megtöréséhez, és Rent is sikerül kiszabadítaniuk.

Mit ad isten, Kelsey csak nem még jobban összemelegedik Kishan-nal?! Komolyan mondom, én ezt már nem bírom.
Kishan egy kis pöcs, már bocsánat, de egyszerűen nem létezhet, hogy ez valakinek tetszik. Tudja, hogy Kelsey a testvérét Rent szereti, erre ő csakazértis durván nyomul a lányra. Csókokat lop tőle, ölelgeti, becézgeti... Kelsey helyében már rég felpofoztam volna! De nem, ő nem. Ő csak kínosan érzi magát, nem szól semmit, viccelni próbál. Ez a csaj nem komplett. Idáig szenvedett, hogy Rennel
legyen, erre mikor szegény srác fogságba esik, mert őt védte, ő még arra sem képes, hogy hűséges
maradjon hozzá. És az ember még maradjon épeszű, ha ilyenek történnek!
Kishan

 Ami mindezek ellenére mégis tetszett, az a történet. Történet alatt pedig szigorúan a kultúrát, a tájakat, az új küldetést, a Himaláját, a lámát és érdekességeket értem. Ja és Mr. Kadam-ot :D
Merthogy ez a szerelmi szál valami borzalom. Ez már nem is háromszög hanem mindenféle hatszög, meg egyenletek, geometria, vagy mi a franc xD

Ren kiszabadítása tetszett + a vége is(?) Itt nem vagyok benne biztos. Mert a végén az a csavar... kiverte a biztosítékot. Sajnáltam Kelseyt, mert ez tényleg nagyon durva, de nem vagyok benne biztos, hogy ez mennyire kellett bele. Érzem, hogy a folytatás még tartogat meglepetések, de a szerelmi szál szerintem ott sem fog már tetszeni. Főleg, ha Kelsey lesz olyan hülye, és még Kishannal is összejön pár oldal erejéig.
Én abszolút Team Ren vagyok <3


Borító: Még mindig tetszik, nagyon szép :)
Kedvenc szereplő: Ren, Mr. Kadam
Mélypont: Kishan, a vége
Fénypont: Kalandok, a vége
Csillagozás: 3.5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése