Keresés ebben a blogban

2016. május 25., szerda

Kiera Cass: The Selection Stories 2. – Párválasztó történetek 2. (A Párválasztó 0,4 & 2,6)

GABO 2016
240 oldal
Fordította: Gázsity Mila

Mielőtt America Singer története elkezdődött volna, egy másik lány érkezett a palotába, hogy egy másik herceg kezéért versenyezzen: Maxon herceg édesanyja, Amberly. Olvasd el, hogyan találkoztak és szerettek egymásba Maxon szülei, és hogyan lett egy hétköznapi lányból királyné! 

Míg America Singer Aspen és Maxon herceg között habozott, barátnője Marlee pontosan tudta, mit akar – és megfizette az árát. Annak a végzetes Halloween éjaszakának a története, amely megváltoztatta Marlee és Carter életét.

Ó, ez még az első Párválasztó történetektől is jobb! ^^ Amikor láttam, hogy ebben nem csak Amberly és Marlee, hanem még sokan mások is szerepet kapnak, nagyon megörültem. Szóval, akkor kezdjük:

A  KIRÁLYNÉ


Kicsit aggódtam, hogy milyen Amberly története, hogy hogy fogok viszonyulni Clarkson-hoz az ő szemszögén át, fog-e egyáltalán tetszeni... De feleslegesen aggódtam, mivel nagyon jó volt.
Amberly nagyon aranyos volt, tetszett, hogy mennyire rajon Clarksonért már kiskora óta. Néha olyan kis naivnak tűnt, vagy egy elvarázsolt tininek, de megmutatkoztak benne a királynői hajlamok is.
Meglepődtem, hogy Clarkson-t is szimpatikusnak találtam, pedig tudjuk, hogy milyen ember is lett igazából. A királyné szemszögéből legalább megértjük, hogy Clarksonnak se lehetett egy boldog gyerekkora, ő is katasztrofális szülőkkel volt megáldva. Még egy kicsit talán meg is sajnáltam. Viszont amit Maxonnal tett, az megbocsáthatatlan. Attól, hogy neki se voltak egy mintaszülei, még nem kellett volna ezt a példát követnie. Főleg, hogy Amberly milyen egy kedves teremtés volt.
Jó volt betekintést nyerni a régebbi párválasztóba is, szívesen folytattam volna az olvasást.

A KEDVENC
 

Marlee számomra mindig is egy kedves karakter volt. Ő volt America legjobb barátnője, ő volt a mindig mosolygós, mindig vidám lány, tényleg mindenki kedvence. Ami Az Elitben történt vele szörnyű volt, de én imádtam mindezért. Hisz megtalálta a szerelmet, a saját hercegét, és mi lehet annál romantikusabb, minthogy bármit megtennél azért, akit igazán szeretsz.
Marlee és Carter megismerkedése nagyon édes volt. Az ő történetük is tündérmesébe illő.
Carter teljesen elbűvölt, nem csoda, hogy Marlee is totál oda van érte. Folyton csak a lányt védené, megtesz mindent, hogy boldoggá tegye, és megadja neki azt amire vágyik. Az ilyen tiltott (de a végén beteljesült) szerelmek a kedvenceim. <3

CELESTE JELENETEI

Celeste nem volt egy barátságos lány. Igazán talán csak Az Igazi-ban tudtuk megérteni, illetve megszeretni. Ebben a novellában a megérkezéséről, a csókról, és a távozásáról olvashatunk.
Így, hogy betekintést nyerhettünk a gondolataiba, számomra sokkal könnyebb volt őt megérteni. Ő is vágyott barátokra, akikkel önfeledten beszélgethet, csak hát ő egy igazi harcos. Eleve már nyerni indult, keménynek kellett lennie, játszania a szerepét, hogy a végén végre megpihenhessen.
Jó volt látni őt érzékenyebb pillanataiban, vagy hogy a 3. részben már mennyire más volt a gondolkodása. És hogy milyen büszkén fogadta a vereséget. Ez tetszett. Igazából Celeste lenyűgöző. Kemény és elhatározott, de egyben érzékeny is. Szomorú volt az utolsó oldalakat olvasni, főleg úgy, hogy tudjuk, mi is lett vele. :(

A SZOBALÁNY

Jaj, Lucy! Lucy a kedves, Lucy a félénk, Lucy a szeretnivaló. ^^
Amikor ő és Aspen összejöttek nagyon boldog voltam. Leginkább Aspen miatt, mert ő is szenvedett eleget Mer miatt, így örültem, amikor kiderült, hogy már egy olyan lányt szeret, aki viszonozza is az érzéseit.
Lucy mindig szimpatikus volt, nem is kérdés, imádtam az ő mini novelláját is. Amikor megtudta, hogy Aspen és America régen együtt voltak... juj :( Ott a repülőn haragudtam is Aspenre, azt hittem, akkor már teljesen biztos volt az érzéseiben, erre itt gyötri szegény Lucyt.
Olyan kár, hogy ez se volt valami hosszú. Legszívesebben újraolvasnám az egész történetet, csak most más-más szereplő szemszögéből.

AZ IGAZI UTÁN... (EXTRA EPILÓGUS)

Hogy melyik volt a legjobb? 100% ez! Ahol Maxon jelen van... végem van. *sóhaj*  ♥ Maxon és America házasok, Kile már 1 éves, Aspen és Lucy és nemrég házasodtak. Csupa jó hír. Épp Maxon születésnapja van ünnepelve, és az biztos, hogy Mer adta neki a legszebb ajándékot. Annyira meghatódtam annál a jelenetnél. Ezek ketten örök kedvenceim maradnak, és csak ismételgetni tudom magam, de még, még, még... 

MI VAN VELÜK?

Ebben a kis szösszenetben megtudhatjuk, hogy 3 kiválasztott, hogyan is boldogult az életben a Párválasztó után. Mind a hármójuk boldog, és ez a lényeg. A legjobban Elise életének alakulása tetszett, habár Kriss és Natalie sem panaszkodhat.
Ezek a lányok sosem álltak olyan közel hozzám, mint Marlee, sőt a végén még Celeste is überelte őket, de azért örülök, hogy ők is megkapták a maguk boldog befejezését. Jó, hogy az írónő nekik is szánt pár oldalt. :)


Borító: 
lehetett volna eltérő az elsőtől, de hát így is jó  
Kedvenc szereplők: 
ó, hát Maxon♥ és Carter♥ és Marlee + America 
Mélypont: Clarkson anyjának a viselkedése
Fénypont: 
Maxon szülinapi ajándéka, Carter és Marlee megismerkedése, csókja, gyűrűi...
Csillagozás: 
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése