Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 31., szerda

Jamie McGuire: Something ​Beautiful (Beautiful 3.)

Magánkiadás 2015
160 oldal
Nyelv: angol

America Mason, a sassy undergrad at Eastern State University, is in love with a Maddox--Shepley Maddox. Unlike his cousins, Shepley is more lover than fighter, but a road trip to her parents' home in Wichita, Kansas could mean the next step, or the end of everything.

El nem tudtam képzelni, miért ilyen sötét és baljóslatú a borító. Hát… később kiderült, és wow! Nem gondoltam volna, hogy Jamie még ebbe a 160 oldalba is bele tud csempészni ilyen nagy horderejű dolgot, pedig de.
Az eleje Shep és Mare első találkozásáról szól, hogyan jöttek össze, majd jön a tűzeset az ő szemszögükből, és a híres Travis-Abby esküvő, végül az azután történtek, plusz a boldog happy end.

Nekem tetszett az összeismerkedés, és az első randi is, viszont hogy America milyen ráménős volt már akkor is… De ő tudja. :D Kiderült, hogy nem csak Traviséknek voltak gondjaik, Shepleyék is átmetek a magukén – csak ők elég hamar lerendezték, talán túl hamar is. Talán ha egyszer beszéltek a problémáról, de akkor se mondtak sokat, és nem a teljes igazságot. Később meg már megint egy másik dolog volt a fontosabb. Nem is tudom, talán ha hosszabb lett volna a könyv, Jamie is jobban kibogozza a problémát, de így se volt ez rossz.
A Wichitai út volt a legérdekesebb, még egy kicsit izgultam is a szereplőkért. Szívesen olvastam volna még az utánna történtekről is.
Jaj, és a befejezés. Übercuki. <3 Az ilyen lezárások a kedvenceim.



Borító:
még ha ilyen sötét is, nekem tetszik... összefügg a történettel :)
Kedvenc szereplők: Shepley, America, Travis és Abby... jaj, én mindenkit szeretek :D
Mélypont: hogy Shep és Mare alig beszéltek a gondjaikról
Fénypont: a befejezés, és a Wichitai út egy bizonyos része :))
Csillagozás: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése