Keresés ebben a blogban

2017. szeptember 22., péntek

Abbi Glines: A ​jövőm (Existence trilógia 3.)

Maxim Könyvkiadó 2017
264 oldal
Fordította: Komáromy Zsófi

Dank ​vajon magába tudja bolondítani a lányt… újra?
Amikor Pagan Moore bebizonyította, hogy méltó a Halál szerelmére, esélyt kaptak arra, hogy együtt maradjanak, ha teljesítenek egy próbatételt.
Azonban azt senki sem ígérte meg Danknek, hogy a lány továbbra is akarni fogja őt…
Amikor egy lélek megteremtetik, annak párja is megszületik. Ezek a lelkek pedig minden életükben egymásra találnak. Beteljesítik egymás sorsát. Pagan számára ilyen lélek a voodoo király. Eljött hát az idő, hogy a lány eldöntse, mire vágyik jobban: együtt lenni a Halállal az örökkévalóságig, vagy amellett a lélek mellett maradni, akit neki teremtettek.
Dank sosem gondolta, hogy aggódnia kellene a választás miatt. Tudta, hova húz a lány szíve. Azonban rá kellett jönnie, hogy semmi sem biztos, miután a lánynak törölték az emlékeiből minden csókjukat, érintésüket, minden közösen eltöltött pillanatukat. Így hát újra el kell nyernie Pagan szerelmét, és bebizonyítania a lány lelkének, hogy pontosan ő az, akihez tartozik.
Mindezzel nem is lenne gond, ha Pagan lelki társa nem állna az útjában.

No végre! Sokkal jobb volt, mint az előző rész, habár itt sem 100% tökéletes.
Én ennek ellenére is szerettem, mert sokkal több romantikát kaptunk, aminek csak örülni tudtam. Mivel nem olvastam el a fülszöveget, nagyon meglepett, hogy mi történt Pagan-nal. Az ő helyében nagyon mérges lettem volna, ha csak így más elveszi az emlékeimet. Simán meg lehetett volna oldani másképp is ezt a választást lélektárs és szerelem között.
Jay-t amúgy egy picit sajnáltam, mert ez írónő teljesen ellehetetlenítette a srácot már az elejétől kezdve. Olyan kis bugyuta volt, pedig azt hittem szimpi lesz. Persze Dank mellett ugye senki sem rúghat labdáda…
Amúgy ha nem lett volna ez a fő csavar, lehet nem is élveztem volna ennyire a könyvet. Mert így olyan volt, mintha megint az elejéről kezdődött volna minden, és én azt imádtam. :) Hiába, szeretem, amikor Dank és Pagan romantikázik.


"– Tisztázzunk valamit, Pagan Moore! – szólt mély, szexis hangján. – Ha valaha is felajánlod, hogy levetkőzöl nekem, a teljes figyelmemet neked fogom szentelni."


Örülök, hogy Miranda is megkapta a boldog lezárást, még ha nem is kedvelem a csajt. :D Gee dettó. Jó lett volna még róla is hallani valamit, meg közben nem is. Már én sem tudom, mit akarok mondani xD
Igazából ez a sorozat akkor élvezhető, ha nem agyalsz rajta sokat, és nem vársz túl sokat. Nekem tetszett, és ez a lényeg :D
Ezen a borítón röhögök a legtöbbet xP




Borító: A három közül biztos a legrondább :D
Kedvenc szereplők:
itt már mondhatom, hogy Dank
Mélypont: Pagan emlékei törlődnek, Jay féle drámázás
Fénypont: Pagan-Dank randi, és a végre pillanat ;)
Csillagozás: 5/4.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése