Keresés ebben a blogban

2017. szeptember 22., péntek

Abbi Glines: A ​sorsom (Existence trilógia 2.)

Maxim Könyvkiadó 2016
288 oldal
Fordította: Komáromy Zsófia

Pagan Moore számára semmi sem egyszerű. Lelkeket lát, és a pasija, Dank maga a Halál. Miután szerelmét megmentette attól, hogy az örökkévalóságig a Pokolban ragadjon, azt hitte, a dolgok visszatérnek a normális kerékvágásba. De tévedett.
A női szívek megdobbantója, az iskolai hátvéd, Leif Montgomery eltűnt. Amíg a város beleőrül az aggodalomba, Pagan más okokból lesz idegroncs. Úgy tűnik, hogy Leif nem egy átlagos tinédzser, még csak nem is ember. Neki nincsen lelke.
Dank már a kezdetektől tudta Leif titkát, de nem kezdett el aggódni egyetlen lelketlen teremtmény miatt. Azonban most tudatosul benne, hogy mekkora hibát követett el.
Pagan lelkét már születésekor megjelölték, kielégítve ezzel egy olyan sötét erőt, amit a Halál meg sem közelít. Dank tudja, Pagan lelkének megmentése nem lesz könnyű, de a lány az övé, azt pedig már bebizonyították, hogy akár meg is tagadja a Mennyet azért, hogy vele maradhasson. Így, ha most a Pokol akar belőle egy darabot, nem jelenthet problémát…


Nem tudom, ez mennyire fura, de nekem még mindig tetszik a sorozat. :D Tisztában vagyok a hibáival, nagyon is!, ennek ellenére engem érdekel Pagan és Dank története.
Igaz, az első részt 3 évvel ezelőtt olvastam, mégis úgy rémlik az jobban tetszett, mint ez. Itt többször úgy éreztem, mitha valami amatőr fantasyt néznék. xP A cselekmény viszont szerintem érdekes volt, tetszettek Pagan gyerekkori emlékei Leif-ről, de a Dank-es jelenetek voltak a legjobbak.
Nagyon meglepődtem, és sajnáltam, azt a bizonyos dolgot. Épp ezért tetszett annyira a könyv vége. :) Ó, és Jay! Igaz, csak kétszer van jelen, de engem megfogott.
Leif-ről csak annyit, remélem a következő részben már nem lesz benne, mert én komolyan nem bírom. Annyira szánalmas egy alak.
Pagan, szegény, még mindig elég elveszettnek tűnik. Habár meg kell hagyni, legalább nem bízott meg vakon Leif-ben. Ezért jár a plusz pont, gratula. :D Kevesebb duzzogással, talán könnyebben elérthetné, hogy az olvasók szeressék.
Kíváncsi vagyok a befejező részre, úgyhogy megyek is olvasni.

UI: A borítók még mindig röhejesek xD


"Ekkor kiült az arcára a félelem, ami minden embert elöntött, ha a Halállal nézett farkasszemet. Pontosan, haver, én vagyok a Halál, és most hátrálj el a csajomtól!"





Borító: förtelmes és röhejes egyszerre... -.- az eredeti ezrszer szebb
Kedvenc szereplő:
nincs kedvenc, de leginkább Dank-et kedveltem
Mélypont: ez az egész Leif ügy, Pagan folytonos duzzogása
Fénypont: Pagan-Dank részek, leginkább a brossos rész
Csillagozás:
5/4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése