Keresés ebben a blogban

2017. december 15., péntek

Jennifer L. Armentrout: Every ​Last Breath (The Dark Elements 3.)

Harlequin Teen 2015
400 oldal
Nyelv: angol

Some loves will last ’til your dying breath

Every choice has consequences—but seventeen-year-old Layla faces tougher choices than most. Light or darkness. Wickedly sexy demon prince Roth, or Zayne, the gorgeous, protective Warden she never thought could be hers. Hardest of all, Layla has to decide which side of herself to trust.
Layla has a new problem, too. A Lilin—the deadliest of demons—has been unleashed, wreaking havoc on those around her…including her best friend. To keep Sam from a fate much, much worse than death, Layla must strike a deal with the enemy while saving her city—and her race—from destruction.
Torn between two worlds and two different boys, Layla has no certainties, least of all survival, especially when an old bargain comes back to haunt them all. But sometimes, when secrets are everywhere and the truth seems unknowable, you have to listen to your heart, pick a side—and then fight like hell…


Olyan szép befejezés lett. ^-^ Végre megkaptam azt, amire már az első rész óta vártam. És szerencsére nem kellett túl sokat várni rá. Tetszett, hogy a történet pont ugyanott folytatódott, ahol az előző részé abbamaradt.
Az Every Last Breath tele volt izgalmas pillanattal. Ezért is sajnáltam, hogy időhiány miatt nem tudtam gyorsabban haladni vele. Izgultam a szereplőkért, hogyan fogják megoldani ezeket a galibákat. Voltak részek, amikor majd megszakadt a szívem, főleg Bambi miatt :( volt amikor csak olvadoztam, mosolyogtam, vagy épp nagyon büszke voltam Laylára, hogy végre megérkezett, kiállt magáért és Roth-ért.

"Okay,” Roth called out from behind me. “You’re crazy, but that was also crazy hot.”

Elég sok meglepetés is volt a könyvben. Lefjobban a Bambi és Robin féle meglepi tetszett. :D De Layláról is megint kiderült pár érdekesség.
Ó, és végre használva lett az a bizonyos lift. Emlékszem erre is már a White Hot Kiss óta vártam.
Roth megint bebizonyította, hogy egy démonnak is lehet aranyból a szíve… főleg, ha egy bozonyos személyről van szó.

A Danika-Nikolai kettősnek nagyon örültem. Kár, hogy róluk nincs egy külön novella. Jasmine és Dez történetére viszont most már nagyonis kíváncsi vagyok. Ezalatt a 3 rész alatt sikerült tényleg megkedvelnem őket.
Aki egy jó kis fantasy-ra vágyik a Luxen után, bátran kezdjen bele. Van ez is olyan jó, és Daemon halyett van egy Roth démonunk. ;) Nem lehet nem imádni!


"...People as beautiful as demons are atrocious. You, by far, shine brighter than any of them. It’s more than what is on the outside. It comes from within you. I’ve seen a lot of things and nothing, nothing comes close to you.”



Borító: Ez a borító tetszik a legkevésbé xP
Kedvenc szereplők:
Roth, Layla és Cayman
Mélypont: Roth áldozata Layláért :(
Fénypont:
új tetkó, új szárnyak, Layla választása, a liftes rész :D
Csillagozás: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése