Keresés ebben a blogban

2017. december 19., kedd

Nicole Christie: Falling ​for the Ghost of You – Érzéki csalódás

Könyvmolyképző 2016
320 oldal
Fordította: Miks-Rédai Viktória

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
A ​tizenhét éves Violet Mercer arra tér haza Hawaii-on töltött nyári vakációjából, hogy a barátja megcsalja egy barátnőjével. És ha ez önmagában nem volna elég pocsék dolog, az anyja hozzámegy egy férfihoz, akivel csak nemrég ismerkedtek meg.

A dolgok még kínosabbra fordulnak, amikor Violet találkozik az új, gazdag mostohaapjával és annak fantasztikusan jóképű fiával ¬ aki előtt éppen aznap járatta le magát! Zane O'Connor szexi és elbűvölő… és egyáltalán nem Violet súlycsoportja. Őt látva Violet azt is elfelejti, hogy az exe egyáltalán létezik. De soha nem lehet esélye nála… igaz?

Az élet úgy hozza, hogy Violet egy hónapra összeköltözik Zane-nel. A kölcsönös vonzódás és a veszekedések közepette észrevétlenül összebarátkoznak – a barátságuk pedig valami mássá formálódik, valami sokkal magával ragadóbbá, mint amire Violet számított.

Zane azonban rejteget előle valamit – olyasmit, ami elválaszthatja őket egymástól, ha Violet megtudja. A gyanakvó Violet nem képes megbízni Zane-ben. Egyszer már megégette magát; vállalja-e újra a kockázatot?

Ahogy egyre több időt tölt Zane-nel, Violet ráébred, hogy elkésett: beleszeretett a súlyos titkot rejtegető szépfiúba. Túléli-e a szerelme az igazságot, vagy Violet szíve rövid időn belül újra összetörik?



Szerintem nagyon jó volt. Mondjuk éreztem, hogy nekem ez tetszeni fog, én nagyon ki tudok kapcsolni az ilyen édes könyveken. :)

"
Nem gyakran hagyom magam rendesen felbosszantani, de ha igen, átmegyek Hulkba."

A történet egyszerű, nagyon szórakoztató és imádnivaló. Persze megértem, hogy többeket idegesített Violet féltélenykedése, bevallom néha már nekem is egy icipicit sok volt, de én megértettem. Egy lány akit kiskorában elhagyott az apja, nemrég megcsalt a pasija, és aki még régebben nagyon kövér is volt, nem csoda, hogy nem mer teljesen bízni egy szexi srácban, akinek minden ujjára juthat egy topmodell. Ez pont így volt hihető.
Zane az elején nekem egy kissé nagyképűnek tűnt, de később már nagyon megkedveltem. Én mikor találkozok egy ilyen álruhába bújt szupersztárral? :) Látni lehetett, hogy tényleg törődik Violet-tel. És engem tényleg meglepett a fordulat a könyv végén. Így gondolkodtam, hogy mi lehet Zane titka, de bevallom én magamtól nem jöttem volna rá.


Inkább azoknak ajánlanám a könyvet, akik szeretik az ilyen cuki romantikus sztorikat, boldog befejezéssel természetesen. :)


"
– Valakinek jó illata van – bököm ki, amikor áthajol a kanapé támlája fölött, hogy megnézze, mit olvasok. – Nem, úgy értem, valaminek! A pizzának. Jó illata van.
Zane csak rám nevet, megragadja a könyvemet, és megfordítja. Istenkém, fejjel lefelé…
Igen, úgy tettem, mint aki Tolsztojt olvas – és fordítva fogtam a könyvet. És rajtakapott."



Borító: Ez is tetszik, de engem az eredeti fogott meg igazából *-* ...és csak nemrég tudtam meg, hogy azon Cory Monteith szerepel!!! Miért nem maradhatott ő a magyaron is? :( <3
Kedvenc szereplők:
Zane, Violet és Violet anyukája :D
Mélypont:
Violet féltékenységi rohamai
Fénypont:
Violet csacsogása, bénázása, az anyukája ideges beszólásai... :D
Csillagozás:
5/4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése