Keresés ebben a blogban

2017. december 14., csütörtök

Jennifer L. Armentrout: Stone ​Cold Touch (The Dark Elements 2.)

Harlequin Teen 2014
304 oldal
Nyelv: angol

Every touch has its price

Layla Shaw is trying to pick up the pieces of her shattered life—no easy task for a seventeen-year-old who’s pretty sure things can’t get worse. Her impossibly gorgeous best friend, Zayne, is forever off-limits thanks to the mysterious powers of her soul-stealing kiss. The Warden clan that has always protected her is suddenly keeping dangerous secrets. And she can barely think about Roth, the wickedly hot demon prince who understood her in ways no one else could.

But sometimes rock bottom is only the beginning. Because suddenly Layla’s powers begin to evolve, and she’s offered a tantalizing taste of what has always been forbidden. Then, when she least expects it, Roth returns, bringing news that could change her world forever. She’s finally getting what she always wanted, but with hell literally breaking loose and the body count adding up, the price may be higher than Layla is willing to pay…

Nem hiszem el, hogy Jennifer már megint megcsinálta! Ez a nő direkt kínoz, az biztos. Még jó, hogy be lehet szerezni a folytatást, mert ez a függővég…
Amikor nekikezdtem a könyvnek, tudtam, a gyanúm teljesen beigazolódott. Nem hiába van Zayne a borítón, itt most tényleg ő kapta a főszerepet. Ami az első rész befejezését tekintve nem is akkora csoda, de mégis. Mégis az ember azt gondolná, hogy Layla valahogy kinőtte ezt a Zayne imádatot Roth után, de nem.

Stuff always got real when the clothes started to come off.


A történet amúgy érdekes volt, most is történtek izgalmak, ennek ellenére én gyöngébbnek éreztem az előzőnél. Sokáig csak úgy haladtak -látszólag- semerré a szálak, Layla tengődik a suliban, később Zayne társaságában, otthon gubbaszt a szemét vízköpő Abbot mellett, történik valami galiba, egy kis nyomozás, nincs semmi, vissza az eredeti felállásba, stb. Párszor volt egy-egy kiemelkedőbb jelenet, amiket imádtam. Szerintem meg sem kell említenem miért. ;)♥ A vége felé indultak be igazán a dolgok, hogy csak úgy néztem! Nem is tudom, miért csodálkoztam azon, ami történt, de engem nagyon megdöbbentett. Legjobb rész, amikor Roth megjelent és bebizonyította, milyen badass is tud lenni.

„Clock is ticking. And, more importantly, the longer you're standing there in just bra, the more I'm tempted to be a very, very bad boy.”


Az a legjobb, hogy történt pár elég furcsa dolog, amire nem igazán volt magyarázat, erre én elkezdtem gyanakodni, aztán úgy tűnt a gyanúm beigazolódott. Tökre örültem, milyen furfangos vagyok, hogy magamtől rájöttem, csakhogy az írónő a legvégén a képembe nyomva az igazságot jól kihúzza alólam a talajt.
Ami a szerelmi háromszöger illeti, igen, megértem Laylát. Értem, hogy neki ez komplikált és össze van zavarodva. A helyében lehet én is nehezen tudnék dönteni, de így olvasóként számomra olyan egyszerűnek tűnik a választás. Már az első rész óta, mikor először megjelent, én teljesen Team Roth lettem, és ezen semmi sem tud változtatni. <3 Ezért is volt, hogy megértettem, legszívesebben többszir is megráztam volna a csajt, hogy térjen már észhez. A másik dolog pedig. Tetszett, hogy Layla itt már kicsit jobban kimert állni magáért, de még van mit fejlődnie és elfogadnia magával kapcsolatban. Remélem az utolsó részben lesz olyan badass és eltökélt, mint Katy Luxen, és szétrúgja az összes vízköpő, démon, vagy ember seggét, aki próbálná elnyomni. Én bízom benned csajszi, ne hagyd magad! :)

„…You seek what is right in front of you, Prince. You know that. It’s the truth behind why you rose from Hell.”



Borító: Nem tetszik, mert itt most Zayne van rajta Roth helyett :D
Kedvenc szereplők: Roth <3 és Layla... hiába, legjobbak
Mélypont: Abbot, de ő nagyon, az amit Laylával művelt, aztán eléggé mély pont volt nekem ez a Layla-Zayne kapcsolat is
Fénypont: természetesen, amikor Roth megjelent, mindegy mit csinált, én mindent imádtam :D + a vége
Csillagozás: 5/4,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése