Keresés ebben a blogban

2017. december 14., csütörtök

Colleen Hoover: It ​Ends with Us – Velünk véget ér

Könyvmolyképző 2017
424 oldal
Fordította: Kamper Gergely

Néha ​az okozza a legtöbb fájdalmat, aki szeret.
Lilynek nem ment mindig könnyen a sora, de annál keményebben dolgozott, hogy olyan életet élhessen, amilyenre vágyik. Elhagyta a Maine állambeli kisvárost, ahol felnőtt; egyetemet végzett, és Bostonba költözött, ahol saját vállalkozásba kezdett. Amikor szikrázni kezd a levegő közte és a jóképű idegsebész, Ryle Kincaid között, Lily életében hirtelen minden túl szép lesz ahhoz, hogy igaz legyen.
Ryle magabiztos, makacs, kicsit talán arrogáns is, de emellett érzékeny, okos, és Lily a gyengéje – bár a kapcsolatoktól való viszolygása aggodalomra ad okot.
Lilyt mégsem csak az új kapcsolata foglalkoztatja. Rengeteget gondol Atlas Corriganre is – az első szerelmére, aki a hátrahagyott múltjához köti. A fiú, aki lelki társa és védelmezője volt, most újra feltűnik a színen, veszélyeztetve ezzel mindent, amit Lily és Ryle együtt felépített.

Ebben a merész és mélyen személyes regényben Colleen Hoover szívszorongató történetet tár elénk, ami új, izgalmas utakra vezeti őt magát mint írót is. A Velünk véget ér felejthetetlen mese a szerelemről, amiért nagy árat kell fizetni.
Add át magad a reménynek!

Colleen-t biztos megcsókolta egy angyal, hogy mindig képes ilyen gyönyörű történetekkel előállni.
Én az értékelést is nehezen írom meg a könyveihez, mert egyszerűen úgy magával ragadnak az érzelmek, hogy alig jut eszembe egy épkézláb mondat. A Velünk véget ér is ilye hatással van rám.


"Minden éjjel úgy sírom magam álomba, és azt suttogom a párnámba, hogy „csak ússz és evezz”. De nagyon nehéz úszni ha az ember úgy érzi hogy le van horgonyozva a fenékhez."


A történet annyira mély és komoly jelentőséggel bír. Ez nem csak egy egyszerű szerelmi sztori, ahol egy fiú és egy lány találkozik, ez maga az élet. Brutális, nyers, igaz. Ilyenkor az ember legszívesebben elfordítaná a fejét, vagy rákiabálna a szereplőkre, pontosan úgy viselkedve, ahogy azt Lily is megmondta. A téma komolyságát viszont azért itt-ott feldobják a vicces pillanatok, illetve édes jelenetek. Ennek ellenére a szívem így is lassan apró darabokra hasadt.
A legfőbb ok? Atlas. Vagyis inkább úgy mondom, Lily és Atlas kapcsolata. Én alig vártam Lily leveleit, csak hogy még többet olvashassak erről a megkapó, kedves fiúról, aki az én szívemet is elrabolta. El sem tudtam képzelni, mi lett vele, mi lesz még a következő részekben. Tényleg mindenre számítottam, csak arra a nagy arculcsapásra nem, amit kaptam.

"– Nem kell tovább úsznod, Lily – súgja. – Végre partot értünk."


És ott van Ryle. A szexi titokzatos pasi a tetőről. Bevallom, engem ő is nagyon megfogott. El sem hiszem, hogy mi lett ennek a vége.
Már nem is kéne csodálkoznom, hogy Colleen ennyi érzelmet képes belőlem előhozni, pedig így van. Szerettem Lilyt, megértettem őt, dühös voltam rá, sajnáltam, majd a végén büszkèn fellélegezve dőltem hátra. Ennél elcseszetebb csodás történetet ritkán olvastam. Mindezek ellenére képes vagyok azt mondani, hogy ez a könyv gyönyörű.♡ Kívül-belül.



És Colleen utószava? Maradjunk annyiban, hogy nálam ott törött el a mécses.


"
– A jövőben… ha valami csoda folytán megint abban a helyzetben találod magad, hogy képes leszel beleszeretni valakibe… akkor légy szíves, belém legyél szerelmes!"




Borító: annyira gyönyörű *-*
Kedvenc szereplők:
Atlas és Lily
Mélypont: Ryle volt a nagy mélyrepülés, valamint még Atlas fiatalkori élete és Lily anyukájának sorsa elszomorított :(
Fénypont: Lily levelei Ellennek voltak a kedvenceim <3
Csillagozás:
5/5 imádtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése