Keresés ebben a blogban

2016. július 30., szombat

Kiera Cass: The Crown – A korona (A Párválasztó 5.)

GABO 2016
300 oldal
Fordította: Gázsity Mila

A PÁRVÁLASZTÓT CSAK EGY IFJÚ NYERHETI MEG.
A HERCEGNŐNEK PEDIG CSAK EGY SZÍVE VAN.

Eadlyn Illéa első olyan hercegnője, akinek Párválasztót rendeznek, ám egyáltalán nem hiszi, hogy harmincöt kérője közül bármelyikbe is bele­szerethet.
A versengés első heteiben kizárólag a napokat számolja, hogy mikor küldheti végre haza az összes fiatalembert. A palotában történő események következtében azonban egyre inkább a figyelem középpontjába kerül, és eközben arra is ráeszmél, hogy talán mégsem tenné boldoggá, ha magányos maradna.

Eadlyn még mindig nem igazán tudja elhinni, hogy rá is olyan tündérmesébe illő élet várhat, mint a szüleire húsz évvel korábban. Az embert azonban a szíve időnként nagyon is meglepi… Ezért a lánynak hamarosan olyan döntést kell hoznia, amely minden korábbinál lehetetlenebbnek és fontosabbnak bizonyul.


Már úgy vártam a befejező kötetet, hogy végre megtudjam, ki lesz Eadly választottja, mi lesz Americával, a királysággal... Meg is lepődtem, amikor kiderült, milyen vékonyka a könyv, és egy kicsit féltem, hogy fog-e jutni mindenre elegendő idő. Hát, a válasz sajnos nem. :/

Nagyon aranyos volt a könyv, azt el kell ismerni. Befejezés után még egy ideig mosolyogtam rajta. :) Viszont sajna, szerintem pár dolog eléggé el lett kapkodva, mint Eadlyn és a nagy szerelembe esés. Kiera jócskán megtévesztett, mivel az előző részben Eadlyn elég sok időt töltött egy bizonyos személy közelében, és szerintem a többség kezdett örülni, hogy akkor majd biztos az a fiú lesz a befutó, erre nem. Szomorú voltam, hogy nem az én kedvencem nyert, de mivel Eadlyn választottját is megszerettem már az előző részben, így vele se volt gondom. Tényleg nagyon édesek voltak együtt Eadlyn-nel, és ha belegondolok, ez egy szuper választás volt, de akkor is elkapkodott. Nem volt elég idő, hogy ez a szerelem kibontakozzon, nagyon kevésszer találkoztak csak... valami plusz időnek örültem volna. Igazából a Párválasztó megoldotta önmagát, így Eadlynnek nem maradt ideje sokat gondolkodni rajta.


"– Tulajdonképpen nem ismerek senkit, akinek az első csókja igazán rendkívüli lett volna.
Pár másodperc után ennyit felelt csak: – Én se. Talán nem is az első csóknak kell igazán nagyszerűnek lennie. Hanem inkább az utolsónak."

Ami Eadlynt illeti, még mindig szeretem. Itt csak még jobban felnőtt a feladatához, és megmutatta, hogy tényleg mennyire felelősségteljes, egy igazi uralkodó.
Ahren is visszatért, de sajnos ő is csak minimál szerepet kapott.

Lucy és Aspen problémája pedig... :( Hogy lehet úgy befejezni a sorozatot, hogy nem tudjuk, adódott-e számukra valamilyen megoldás, vagy voltak-e olyan szerencsések, hogy végre megtörténjen a dolog?!

America és Maxon, na ők még mindig a totálas kedvencek. Kettőjüket egyszerűen nem lehet nem szeretni, még mindig annyira imádnivalóak együtt. Imádtam azokat a részeket, ahol együtt láthattuk őket. ^^

"-Ha esik, még mindig táncolnak…lassúznak. Fogalmam sincs, miért, de mihelyt beborul az ég, őket biztosan együtt találod."

A fölsoroltak ellenére is nagyon tetszett a könyv, és a sorozatot is még mindig imádom. Itt is azért volt min izgulni, főleg a vége felé, de persze úgyis tudtuk, hogy csak happy end-del fejezödhet be A korona


Borító: Szerintem gyönyörű - a háttér, a ruha... viszont a modell valami katasztrófa. A feje se szimpi, de szerintem a tartása ront el mindent. Úgy néz ki, mintha mindjárt lecsúszna róla az a szépséges ruha. Az előzőek ezerszer szebbek.
Kedvenc szereplők: America, Maxon, Kile, Eadlyn, Erik
Mélypont: Amikor megtudtam, nem az a fiú fog nyerni, akinek én szurkoltam. A túlságosan gyors lezárás.
Fénypont: Hogy Eadlyn mennyire felnőtt a feladatához, és még Kile testvére is kezdett megváltozni.
Csillagozás:
5/4.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése