Keresés ebben a blogban

2018. január 27., szombat

Mia Sheridan: Archer's ​Voice – Archer hangja (A szerelem csillagjegyében 4.)

Könyvmolyképző 2017
408 oldal
Fordította: Sándor Alexandra Valéria

Amikor Bree Prescott megérkezik Pelionba, az álmos tóparti kisvárosba, szívből reméli, hogy végre megtalálta azt a helyet, ahol rálelhet a hőn áhított nyugalomra. Már az első nap belebotlik Archer Hale-be, a saját tragédiáját remeteként őrizgető srácba. Egy emberbe, akit addig senki sem vett észre.
Ez a könyv egy olyan nőről szól, akinek az életét egyetlen szörnyű éjszaka eseményei határozzák meg, és egy olyan férfiról, aki szerelmével elhozza a nő számára a szabadulást. Egy szótlan férfi története, aki tátongó sebbel él, és egy olyan nőé, aki segít neki megtalálni a hangját. Egy regény a szenvedésről, a sorsról és a szerelem mindent elsöprő erejéről.


„Ami engem illet… nos, ha Archer Hale-ről volt szó, teljesen el voltam veszve.”


Ez az egy mondat annyira kifejezi, hogy érzek nemcsak Archer, de az egész történet iránt. *-*
Annyit vártam erre a könyvre. Komolyan már ott tartottam, hogy elolvasom angolul, erre pont akkor jött a hír, hogy előre lehet rendelni. Miután ez megtörtént, megint jött a várakozás. Vártam és vártam, aztán végre jött az email, hogy mehetek Archerért. Most, hogy végre a kezemben tarthattam, olvashattam, szerethettem, csak azt tudom mondani, megérte. De még mennyire, hogy megérte! Mert egyszerűen tökéletes volt.♥

"Odahajoltam és könnyedén szájon csókoltam. Hátrébb húzódva láttam, hogy hatalmas vigyor ül ki az arcára. Jaj, a szívem! A szívem nem bírja el ezt a vigyort. Túl sok, túl szép, túlságosan magával ragadó."


Mia Sheridan olyan történeteket tud alkotni, amitől nemcsak, hogy összetörsz, hanem felépülsz és szerelembe is esel.
Archer és Bree a két megtört lélek, akik számára sokkal fényesebben süt a nap, miután egymásra találnak. Imádtam, hogy mennyire passzolnak, és hogy milyen gyógyító hatással vannak egyik a másikára. A szívem szakadt meg Archerért, főleg a 7 éves kisfiúért, akinek ennyi szörnyűséget kellett átélnie. Én is legszívesebben magamhoz öleltem volna, hogy aztán sose eresszem.

Egyáltalán nem ilyen történetre számítottam, viszont hálás vagyok érte. Éppen azért mert ennyire meglepett, mert ennyire… gyönyörű.♥ Tisztára elérzékenyültem, de Mia könyvei mindig ezt teszik velem.

"– Az én sebzett gyógyítóm, az én gyönyörű Archerem."


Imádtam, hogy amikor Archer el is bizonyalanodott, Bree mindig ott volt mellette és biztosította az érzéseiről. A szerelméről.
Szomorú voltam, amikor Archer más utat választott, viszont egyben büszke is, hogy végre meri élni az életét.
Olvadoztam minden egyes percnél, ami a két főszereplő együtt töltött.
És rajongtam az egész könyvért, az írőnőért, amiért ilyen megható és szépséges befejezést adott nekünk. ^-^

"Meg is állapítottam magamban, hogy Archer Hale hangja az egyik legszebb dolog az egész földkerekségen."





Borító: Imádom! Annyira szép *-*
Kedvenc szereplők:
természetesen Archer és Bree <3
Mélypont:
Archer múltja, amin át kellett mennie... és a hülye tesója, akit legszívesebben agyonvertem volna
Fénypont: Minden egyes perc Bree és Archer között. Tényleg, egyszerűen képtelen vagyok válaasztani

Csillagozás: 5/5 Kedvenc!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése